Контекстна реклама Яндекс Директ: 15 переваг
0 1124
Яндекс Директ - це інструмент для розміщення контекстних рекламних оголошень на сторінках Яндекса і на сайтах-учасниках Рекламної мережі з оплатою за клік по оголошенню.
Реклама в Яндекс Директ ефективна тому, що її бачать саме ті, хто шукає в інтернеті інформацію про товари або послуги - тобто потенційні клієнти.
Основні переваги Яндекс Директ:
- Охоплення. Яндекс вже обігнав по аудиторії найбільші федеральні телеканали. Їм постійно користується за різними оцінками 60-65 % аудиторії Рунета (найближчий конкурент - Google AdWords). В місяць оголошення Директа хоча б 1 раз бачать 57,5 мільйонів чоловік. Це 90 % загальної аудиторії інтернету в Росії (інформація з презентації в честь 12-річчя Яндекса);
- Швидкий запуск. У деяких випадках можливий запуск рекламної кампанії за 1 день, а то і за кілька годин;
- Низький поріг входу. Ви можете стартувати, маючи всього 300 рублів;
- Простий формат оголошень. Тема довжиною в 33 текстових символів, і текст довжиною в 75. Що може бути простіше?;
- Щільність цільової аудиторії доходить до 100 %. Ви самі вибираєте, за якими пошуковими запитами показувати свої оголошення, а значить і тих людей, які прийдуть на ваш сайт;
- Плата тільки за переходи. Ви платите тільки за тих людей, які натиснули на оголошення і перейшли на ваш сайт;
- Самостійне визначення бюджету і цін. Ви самі визначаєте, скільки ви готові платити за кожен клік. І ви повністю вільні у розмірі бюджету;
- Вас постійно шукають. Ваш товар або послугу постійно хтось шукає. І ви можете перетворити цих людей в своїх клієнтів;
- Можна почати без сайту. Так, ви можете отримувати клієнтів з інтернету без сайту! Для цього існує сервіс Яндекс.Візитка;
- Визначення регіону і часу. Ви самі вибираєте, в яких регіонах або містах ви хочете показувати свою рекламу. І в який час. Наприклад, з 9 до 18 в Уфі;
- Простота і зручність. Якщо розібратися в системі, то ви зможете управляти рекламою без сторонніх осіб: поповнювати рахунок, змінювати оголошення, додавати нові ключові запити;
- Гнучкість. Все це можна змінювати за хвилини або максимум години. А тепер порівняйте з можливістю вносити зміни в друковані, теле- або радіоматеріали;
- Швидка оцінка результатів. Ви в реальному часі отримуєте інформацію про витрати і кількість кліків. А в зв'язці з Метрикою - кількість заявок і все що випливає. Тобто ви можете абсолютно точно порахувати прибутковість і безліч інших параметрів;
- Детальна статистика, прозорість. Ви можете бачити дуже глибоку і детальну аналітику. І відповідно розуміти, де потрібно проводити поліпшення;
- Яндекс Директ допоможе, навіть якщо ви є на першій сторінці пошуку. Контекстна реклама принесе вам додатковий результат.
Підсумки
Для більшості видів бізнесів безперечно варто спробувати Яндекс Директ. Інструмент не найпростіший в управлінні, але при належному підході може дати вражаючі результати.
ОЦЕНИТЬ НОВОСТЬ
0 (голосов: 200)