Переваги водіння Mazda CX-5
Дизайн і техніка
Mazda CX-5 має елегантний і простий дизайн. Хоча загальна форма не сильно змінилася, є нові деталі, такі як більш гладкі передні та задні ліхтарі у порівнянні з моделлю, що вийшла. Філософія дизайну Mazda - «віднімати», а не додавати; ми підтримуємо цей підхід, і він працює добре. Однак ця стратегія дещо падає з колесами на нашому тестовому автомобілі, які були більш вибагливими, ніж решта автомобілів разом узяті. 17-дюймові колеса з високо профільними шинами можуть покращити якість їзди і не настільки вразливі для бордюрів та каменів, але великі сплави на більшості позашляховиків сьогодні зображати прагнення автомобілістів до гарного вигляду на відміну від бездоріжжя. І треба сказати, що сірий колір нашого тестового автомобіля зовсім не робить CX-5 користю. Він виглядає набагато краще в більш яскравому кольорі, такому як Soul Red,
Асортимент двигунів - це один елемент, який не змінився у порівнянні з попередньою моделлю. На старті ми їздили на бензиновій моделі та на більш потужному дизелі з повним приводом обидва в той день. У другий день ми їздили на 4-циліндровому 2,2-літровому турбодизелі потужністю 150 к. С. З 6-ступінчастою механічною коробкою передач і переднім приводом найбільшому продавцю з діапазону CX-5.
Досвід водіння
Як повідомлялося на сайті https://mazda.niko.ua/cars/mazda-cx-5/, ми були на старті попередньої моделі CX-5, і цей CX-5 був чудовим у водінні, зі спортивним керуванням та корисними відгуками на дані водія. Однією з великих змін нової моделі є те, що вона загалом більш вишукана. Щоб розширити свою привабливість, здається, що стало легше жити зі школою. Це все ще хороша машина для керування, але, схоже, у прагненні до більш широкого визнання вона трохи втратила свою перевагу, більше як автомобіль водія.
CX-5 має хороші якості їзди завдяки високим профілям гідну керованість. Кермо досить пряме, коробка передач гладка, а всі елементи управління добре зважені. Життя всередині CX-5 спокійне, чому сприяє більший рівень ізоляції як порівняти з попередньою моделлю. Він має загальний досвід водіння, який є прямим, але з ним також легко жити.
Офіційний показник комбінованої економіки для 4-циліндрового 2,2-літрового турбодизеля потужністю 150 к.с. становить 56,5 миль на галлон, що дорівнює 132 г/км CO2. Дарма що , що нам не вдалося виміряти економіку реального життя під час дводенної події запуску, дисплей зафіксував у середньому 55,5 миль на галлон на довгій їзді по шотландській дорозі A, що свідчить про те, що економія палива може бути розумною, якщо їздити обережно.
Протягом останніх років Mazda заявила, що вважає, що дизельні та бензинові двигуни, оптимізовані для водіння в реальному світі, є дорогою вперед, а не гібридними або електричними, тому вона не пропонує таких силових агрегатів. Однак у міру того, як увесь світ рухається до майбутнього із наднизькими викидами, компанії доведеться впроваджувати альтернативні технології.