Для чого потрібні візитки?
Візитка – спосіб обміну контактами після ділового знайомства. Поглянувши на візитку, людина одразу згадає співрозмовника і рід його діяльності. Багато людей задаються питанням: "А навіщо потрібні візитки, коли можна записувати номери у телефонну книжку?". Візитка – це елемент ділового етикету, перші з'явилися ще у стародавньому Китаї, а в Росії – при Катерині II. Ця процедура обміну контактами стала звичною у ділових колах. До речі, замовити їх друк можна в оперативній поліграфії https://kopibum.com/druk-vizytok/.
Навіщо потрібні візитки?
- Наголосити на власному статусі в очах співрозмовника.
- Залишити контактні дані.
- Здивувати та запам'ятатися, якщо візитівка оригінальна та виконана з нестандартного матеріалу, наприклад, з металу.
- Презентувати себе. Зі співрозмовником ви говорили про одну послугу, а на візитівці описаний перелік, це дозволить скласти повну картину.
- Сарафанне радіо. Якщо наявний клієнт захоче вас порекомендувати другові, він просто передасть візитку.
Візитна картка друкується у розмірі 50 на 90 мм стандартно. Для оригінальності та відбудови від конкурентів запровадьте наступне:
- Фактурний папір. Нестандартні тактильні відчуття, привернуть увагу гарантовано.
- Пластик, дерево, метал. Майстерно зроблену візитку не викинуть у відро для сміття. Її триматимуть на столі.
- Форма. Округлені куточки, вирубні отвори, нестандартні геометричні фігури.
Навіщо на столі потрібні візитки?
При роботі з клієнтами важливо будувати відносини на довгостроковій основі. У цьому є секрет успіху продажів.
Менеджер з продажу при знайомстві віддає візитку клієнтам. Ті можуть звернутися безпосередньо до нього, а не на багатоканальний телефон компанії.
Картка завжди має бути під рукою для зручності.
На візитівках менеджерів із продажу вказувалося «директор з розвитку» або «керівник відділу продажу». Клієнти до високих посад виявляли більшу лояльність та підвищену увагу, ніж до менеджерів. Тому візитка – інструмент гри зі сприйняттям. Якщо в технології продажу важливим є авторитет представника компанії, то запакуйте посаду в найбільш привабливий вигляд.
Додаткові переваги візиток:
Ділові знайомства. Одна з вигод присутності на навчальних заходах та тренінгах – це розширення кола знайомств. Обзавестися зв'язками можна лише у перерві. Після спілкування заведено залишати візитку, інакше про вас забудуть.
Виставки. Якщо після перегляду павільйону потенційний клієнт бере брошуру або листівку, то йому зручніше буде зв'язатися з тією ж людиною, з якою він спілкувався на виставці.
Особисті продажі. Не секрет, що прибуток менеджера залежить від кількості продажів. Якщо цикл закриття клієнта довгий, доцільно вести його одному фахівцю.
Для закріплення клієнта за собою видається візитка з особистим робочим номером або стільниковим.
Наголосити на статусі. Візитка — елемент іміджу, наголошує на статусі, посаді та соціальному становищі.
Візитки потрібні всім, хто зайнятий у торгівлі та надає послуги. Звичний та простий спосіб обмінятися контактами для подальшого ділового спілкування.