Контент – це сила. Як його використовувати в бізнесі та впливати на прибуток?
Сучасна сфера контент-менеджменту знаходиться на піку свого розвитку, і це недаремно. Адже для того, аби просувати будь-який бізнес, про нього потрібно розповісти. Під контентом розуміють вміст інтернет-ресурсу, ютуб-каналу, сторінки у соціальній мережі. Пропонуємо ознайомитися з тим, яких видів буває контент та як він допомагає у розвитку бізнесу.
Види контенту
Найпопулярнішими видами контенту є наступні:
- Текстовий. Це статті, замітки, описи до товарів, різноманітні інструкції та усе, що можна передати за допомогою тексту.
- Візуальний. Тут ідеться про зображення. Візуальний контент часто є не менш важливим, аніж текстовий – особливо, коли ідеться про сферу інтернет-продажів. Аби покупцям хотілося придбати товар, він має бути естетично представлений.
- Аудіоконтент. До цієї групи належать музичні треки, записи радіопрограм, славнозвісні подкасти.
- Аудіовізуальний. Якщо говорити простою мовою, то це увесь відеоконтент зі звуком. Сюди належать записи на ютуб-каналах, проморолики тощо.
Аби у своїй контент-стратегії досягти найкращого результату, ефективним варіантом буде поєднувати перелічені види контенту, щоб вони могли підсилювати один одного.
Як контент допомагає продавати?
Якщо розглядати перелічений список різних видів контенту на практиці, то вони наступним чином сприяють збільшенню обсягу продажів або замовлень, якщо ідеться про сферу послуг:
- Текстовий контент виконує базову інформативну функцію. А ще він допомагає у швидкому режимі створити новину про компанію, якщо треба оперативно донести до цільової аудиторії якусь інформацію. Адже написати короткий якісний текст можна суттєво швидше, аніж, наприклад, зняти та змонтувати відео.
- Візуальний контент сприяє тому, аби показати ваш товар привабливим для цільової аудиторії.
- Аудіоконтент використовується рідше, однак його не варто скидати з рахунків. Саме його люди слухають, займаючись домашніми справами чи їдучи в машині.
- Відеоконтент дозволяє спілкуватися з цільовою аудиторією більш динамічно й сучасно.
Аби ваш бізнес стрімко розвивався, потрібні не лише контент-менеджери, а й фахова агенція перекладів. Спеціалісти, які знають іноземні мови, перекладуть ваш контент і зроблять його доступним для аудиторії з інших країн, ринки яких ви вважаєте для себе перспективними. Це дасть змогу вивести бізнес на міжнародний рівень.