Golden Goose для прихильників зручності та сміливого стилю
Golden Goose – бренд двох дизайнерів-самоучок, а за сумісництвом сімейної пари Алессандро Галло та Франчески Ринальдо, створений у 2000 році в Італії. Для засновників надзвичайно важливим був напис Made in Italy на своїй продукції, тому виробництво взуття вони розгорнули у Венеції. З пошивом перших зразків новачкам допоміг знайомий кравець. А сьогодні бренд використовує краще обладнання та ручне виготовлення кожної пари, що робить всі вироби максимально якісними та ексклюзивними.
Оригінальність та концептуальність бренду
Франческа та Алессандро створювали Golden Goose з нуля. Вони орієнтувались лише на власне відчуття стилю та уявлення про взуття, яке хочеться носити, а не поставити на полицю в очікуванні більш підходящого випадку. У жодного не було досвіду навчання у fashion-школі, тому вони не заганяли себе в рамки, продиктовані модною індустрією.
Творчий дует Галло-Ринальдо вибудував концепцію бренда, у якій тісно переплетені елегантність, стиль та сучасність. На початок виробництва фірмових зістарених кедів і кросівок пару надихнули:
- бунтівна американська панк-культура 70-х;
- стиль гранж 90-х зі рваними джинсами та заплатаними куртками.
Дизайнери вирішили надати взуттю вид доволі зношеного за допомогою ручної обробки воском і щітками. Відповідно, кожна пара виходила ексклюзивною з тими чи іншими унікальними елементами. Варто згадати лінійку штучно зістарених ковбойських чобіт, випущену в 2004 році. Вони мали стерті підбори та заломи на шкірі, наче їх власник пройшов не одну милю. У 2001 році з’явилась і перша колекція жіночого та чоловічого одягу.
Сучасні лінійки повністю відповідають концепції Golden Goose та створюються для повсякденного носіння. Речі в стилі casual, яки можна придбати в интернет-магазині Charisma, шиються із практичних матеріалів і гарно комбінуються у різних образах.
Орієнтованість на споживача
Одна з головних переваг Golden Goose – виконання побажань своїх покупців. Так, з’явилася можливість індивідуалізувати кожну придбану пару взуття за допомогою:
- фірмових малюнків;
- патернів, заклепок;
- шнурків, кристалів.
Їх легко замовити окремо та самостійно нанести на кросівки чи кеди. Це крута опція для всіх, хто хоче зробити свою пару більш персоніфікованою та стильною без відчуття, що оформлення вийшло too much і не підходить до концепції бренду.
Велика увага приділяється практичності. Анатомічна будова, м’яка посадка та матеріали, що дихають, забезпечують зручність і впевненість кожного кроку. Елементи штучного зістарювання жодним чином не впливають на довговічність взуття, тому не доведеться купувати нову пару кожного сезону.