Главная : Новости

Контекстна реклама Яндекс Директ: 15 переваг

, 00:35
0 1114

Яндекс директЯндекс Директ - це інструмент для розміщення контекстних рекламних оголошень на сторінках Яндекса і на сайтах-учасниках Рекламної мережі з оплатою за клік по оголошенню.

Реклама в Яндекс Директ ефективна тому, що її бачать саме ті, хто шукає в інтернеті інформацію про товари або послуги - тобто потенційні клієнти.

Основні переваги Яндекс Директ:

  1. Охоплення. Яндекс вже обігнав по аудиторії найбільші федеральні телеканали. Їм постійно користується за різними оцінками 60-65 % аудиторії Рунета (найближчий конкурент - Google AdWords). В місяць оголошення Директа хоча б 1 раз бачать 57,5  мільйонів чоловік. Це 90 % загальної аудиторії інтернету в Росії (інформація з презентації в честь 12-річчя Яндекса);
  2. Швидкий запуск. У деяких випадках можливий запуск рекламної кампанії за 1 день, а то і за кілька годин;
  3. Низький поріг входу. Ви можете стартувати, маючи всього 300 рублів;
  4. Простий формат оголошень. Тема довжиною в 33 текстових символів, і текст довжиною в 75. Що може бути простіше?;
  5. Щільність цільової аудиторії доходить до 100 %. Ви самі вибираєте, за якими пошуковими запитами показувати свої оголошення, а значить і тих людей, які прийдуть на ваш сайт;
  6. Плата тільки за переходи. Ви платите тільки за тих людей, які натиснули на оголошення і перейшли на ваш сайт;
  7. Самостійне визначення бюджету і цін. Ви самі визначаєте, скільки ви готові платити за кожен клік. І ви повністю вільні у розмірі бюджету;
  8. Вас постійно шукають. Ваш товар або послугу постійно хтось шукає. І ви можете перетворити цих людей в своїх клієнтів;
  9. Можна почати без сайту. Так, ви можете отримувати клієнтів з інтернету без сайту! Для цього існує сервіс Яндекс.Візитка;
  10. Визначення регіону і часу. Ви самі вибираєте, в яких регіонах або містах ви хочете показувати свою рекламу. І в який час. Наприклад, з 9 до 18 в Уфі;
  11. Простота і зручність. Якщо розібратися в системі, то ви зможете управляти рекламою без сторонніх осіб: поповнювати рахунок, змінювати оголошення, додавати нові ключові запити;
  12. Гнучкість. Все це можна змінювати за хвилини або максимум години. А тепер порівняйте з можливістю вносити зміни в друковані, теле- або радіоматеріали;
  13. Швидка оцінка результатів. Ви в реальному часі отримуєте інформацію про витрати і кількість кліків. А в зв'язці з Метрикою - кількість заявок і все що випливає. Тобто ви можете абсолютно точно порахувати прибутковість і безліч інших параметрів;
  14. Детальна статистика, прозорість. Ви можете бачити дуже глибоку і детальну аналітику. І відповідно розуміти, де потрібно проводити поліпшення;
  15. Яндекс Директ допоможе, навіть якщо ви є на першій сторінці пошуку. Контекстна реклама принесе вам додатковий результат.

Підсумки

Для більшості видів бізнесів безперечно варто спробувати Яндекс Директ. Інструмент не найпростіший в управлінні, але при належному підході може дати вражаючі результати.

Автор: Artlife
ОЦЕНИТЬ НОВОСТЬ
0 (голосов: 196)

Читайте также:


Комментарии

ВВЕРХ