Главная : Новости

Значення дитячої літератури

, 12:02
122 1024
дитяча література

Будь-який освітній процес починається з літератури, оскільки вона виконує інформаційну роль і відкриває двері до знань, забезпечує доступ до знань, вносить інформацію в практичне життя. Існує багато способів і кілька ресурсів для роботи з літературою, як-от (казки, вірші, легенди, оповідання, персонажі, байки, театри, ілюстрації, лудика, книжки з малюнками тощо). На https://bookking.com.ua/dytiacha-literatura/ ви знайдете багатий вибір дитячіх книжок.

Дитяча література дозволяє дітям краще писати, розвиваючи їхню творчість, адже акт читання та акт письма тісно пов’язані між собою. У цьому сенсі «дитяча література – ​​це перш за все література, а точніше, це мистецтво: феномен творчості, який через слово представляє світ, людину, життя». Він поєднує мрії та практичне життя, уявне та реальне, ідеали та їх можливе/неможливе здійснення.

Втілення мрії в реальність

Дитяча література має завдання втілювати мрії в реальність, це чудовий ресурс для навчального процесу, для розвитку дитини, її радості та її чарівництва. Дитяча література на початкових етапах навчання виконує формуючу та соціалізуючу функцію.

Дитяча література сприяє розвитку дитини та її соціалізації, і на цьому етапі інтереси дитини пов’язані зі звуком, ритмом, індивідуальними сценами, книгами з невеликою кількістю текстів, багатьма принтами та віршами, роботами з тваринами та відомими об’єктами та сценами, звичними для дитини. світ дітей. У цьому літературному процесі можна знайти привілейований простір для стимулювання суб’єкта як генератора магічних гіпотез, як це стверджується.

Це фаза чарівного менталітету, в якій дитина мало розрізняє зовнішній і внутрішній світ. Допоможе література – ​​там розрізнити «я» і світ через книги, гравюри предметів, що їх оточують. Від 4 до 6 років дитина надає перевагу читанню магічного реалізму: казок, легенд, міфів, байок, які можуть запропонувати творчі зміни, оскільки на цьому етапі свого розвитку дитина в основному сприйнятлива до фантазії.

Літературні тексти дають навички, знання та мови, придатні для дітей з різним рівнем розуміння. Література сприяє цілісному формуванню дитини, стимулюючи її кількома методологіями навчання, такими як: легенди, байки та оповідання, які є багатшими розповідями знань.

Відзначено, що такі історії, як: Червона Шапочка, Красуня і Чудовисько, Гидке каченя, Рапунцель, Попелюшка, Злий Вовк і Троє поросят, а також усі їхні герої, навіть будучи «старими» історіями, залишаються привабливість для дітей та ефективні методи боротьби з тугою, стражданням і дитячими страхами.

Коли ці історії подаються дітям за допомогою конкретних методологій у пошуках розвитку уяви, безперечно, ці діти знаходять у персонажах історії свого «кумира» чи свого «героя», і цей факт розвиває у дітей почуття цікавості, інтерпретації, інтересу, прихильність, магія та мужність.

Важливість дитячої літератури як творчого етапу в рамках загальної проблеми уяви, оскільки неясно, в якому віці, в якій формі та обставинах вона з'являється у дитини.

Однак у розвитку викладання літератури вчитель-посередник повинен педагогічно використовувати всі доступні ресурси, щоб сприяти навчанню учнів належним чином, де кожна дитина демонструє свої здібності та легкість у уяві, розумінні, інтерпретації, написанні, читання та говоріння формально через розповідь.

Тому що лише чудовий клас, де різноманітність педагогічних ресурсів присутня разом із грою в процесі викладання-навчання, полягає в тому, що діти формують своє власне розуміння реального світу, соціалізації серед інших у поступовий і змістовний спосіб через свою творчість і уява.

Захоплює в усі віки

Літературний процес захоплює в усі віки, треба пам’ятати, що звичка до літератури приносить користь навіть дорослим. Ми повинні зруйнувати бар’єри упереджень, які все ще існують у деяких контекстах суспільства, які вірять і тлумачать літературний процес пустим і безглуздим чином із людським життям у суспільстві, тому що цей аналіз випливає з неспостережених і глибоко вивчених питань про літературні жанри. і когнітивний розвиток людей.

Література виступає як інструмент посередництва для розвитку дитини в активний і критичний спосіб у процесі викладання та навчання, її виховний характер позитивно сприяє соціалізації та формуванню дитини, її тлумаченню світу, людей, культурних і мовних різновидів і власної особистості.

Література — це словесне мистецтво, яке передбачає репрезентацію та бачення світу, зосереджені на творці літератури, де він черпає елементи зі світу, щоб допомогти читачеві структурувати свій культурний всесвіт.

Підсумовуючи, розглядаючи читання як досягнення, яке відбувається поступово, зауважується, що воно є фундаментальним елементом у формуванні та побудові знань дитини, і що воно виходить далеко за рамки механічного декодування написаних рядків, але в цікавості та послідовне відкриття, оприлюднене через нього.

Ми розуміємо, що широкий опис потенціалу дитячої літератури, як публікація в цій роботі, може, перш за все, сприяти формуванню активних і компетентних читачів, а отже, значному навчанню дитини в освітньому процесі, адже, як ми знаємо, перший контакт з книжками має відбутися у дитини ще в дитинстві і, бажано, з її рідними.

Сім'я є дуже важливою в освітньому процесі, і вона повинна прагнути розвивати уяву дитини, творчі здібності, смак до читання та письма, відкриваючи простір у житті дитини в набутті знань та соціальному спілкуванні у формальному та неформальному контекстах.

Подібно до того, як школа несе відповідальність, сім’я також несе відповідальність за викладання-навчання, тому що коли школа та сім’я вирішують співпрацювати та діяти разом у пошуку стратегій та проектів знань, безумовно, цей процес викладання-навчання є змінним, корисним, змістовним і приємним для всіх членів шкільної спільноти.

Автор: Artlife
ОЦЕНИТЬ НОВОСТЬ
5 (голосов: 51)

Читайте также:


ВВЕРХ