Главная : Новости

Еталон для мотокросу

, 00:13
191 867

Після величезного еволюційного стрибка в моделі 2021 року CRF450R отримує подальші вдосконалення для 2022 року, пропонуючи плавнішу їзду завдяки новим налаштуванням ECU та перевстановленню клапанів підвіски Showa для поліпшення балансу демпфування між передньою та задньою частиною. Рама залишилася незмінною і точно така сама, як на CRF450R, на якому їздив Тім Гайзер, що вигравав поспіль чемпіонати світу MXGP у 2019 та 2020 роках.Хонда ЦРФ є еталоном для мотокросу з моменту своєї появи у 2002 році. Пакет, який він пропонує, завжди був спрямований на те, щоб дати своїм гонщикам - чи то аматорам-ентузіастам, чи то професійним гонщикам - повний контроль завдяки його балансу та маневреності. Плюс, звісно, він побудований з якістю, надійністю та довговічністю, якими завжди славилася Honda.

Машина для змагань, яка постійно розвивається

У моделі 2017 року, відповідно до концепції розробки "АБСОЛЮТНА ВІДВЕРСТЯ!", улюблену машину європейського відкритого класу MX було перероблено з нуля, з абсолютно новим шасі та значним збільшенням максимальної потужності завдяки новому двигуну. Стандартний електричний стартер був зручним доповненням до моделі 2018 року, а для моделі 2019 року головка блоку циліндрів, розроблена HRC, значно збільшила пікову потужність і крутний момент; Також було включено HRC Launch Control. У моделі 2020 року CRF450R використовує систему управління крутним моментом Honda Selectable Torque Control (HSTC).Крім коліс і базової архітектури двигуна, модель CRF450R 2021 року була абсолютно новою машиною, значною мірою заснованою на розробках CRF450R, яка виграла чемпіонат MX GP 2019. З різних причин Гайзер і HRC завоювали титул другий рік поспіль. на 18-му етапі в Трентіно, Італія, в листопаді 2020 року.Спираючись на тривалу демонстрацію свого гоночного родоводу на найвищому рівні, CRF2022R 450R містить у собі подальші вдосконалення двигуна та підвіски. І це все ще, по суті, гоночна машина HRC, яку ви можете купити.

Абстрактна модель

Модернізований CRF450R 2021 року було засновано на темі розроблення "RAZOR-SHARP CORNERING", орієнтованої на підвищений крутильний момент на низьких і середніх обертах, надточну керованість та ергономіку, орієнтовану на водія. Рама (на 2 кг легша) і збалансована жорсткість маятника були об'єднані з більш жорсткою геометрією рами й збільшеним дорожнім просвітом для досягнення максимальних характеристик у поворотах. Досвід і знання HRC дали змогу двигуна забезпечити високий крутний момент у діапазоні низьких і середніх обертів, а перероблена система декомпресора забезпечила дуже стабільну плавність ходу починаючи з низьких обертів. Нове гідравлічне зчеплення і повний пакет електроніки, а також нова ергономіка велосипеда полегшили гонщику постійне прискорення впродовж усіх перегонів, допомагаючи не лише гонщикам MX GP, а й любителям MX будь-якого рівня постійно досягати оптимального часу проходження кола.

Автор: Artlife
ОЦЕНИТЬ НОВОСТЬ
5 (голосов: 55)

Читайте также:


ВВЕРХ