Що таке бізнес-тренінги?
Назва чітко дає зрозуміти цілі і методи таких тренінгів. Головне завдання - допомогти людині (а часто й групі людей) - досягти успіхів у бізнесі і кар'єрі. На шляху успіху в бізнесі для індивідуумів стоять насамперед конкретні психологічні проблеми, риси характеру, відсутність будь-яких навичок. Зрозуміло, що на успіх людини безпосередньо впливають всі вищеназвані причини, плюс тренінги особистісного розвитку, про які йтиметься нижче. Тим не менш, бізнес-тренінги мають ряд особливостей, що дозволяє виділити їх в окрему групу. До речі, більше інформації ви можете прочитати на сайті: http://vertexglobal.ru/partners2/.
Тренінги продажів
Особливою популярністю якийсь час користувалися популярністю тренінги ефективних продажів. Суть їх полягає в тому, що, змінивши ставлення і психологічний підхід до споживача, клієнт (індивідуум або компанія) може значно підвищити продажі, і, відповідно, підвищити одержуваний дохід. До групи бізнес-тренінгів входять і деякі так звані комунікативні тренінги. Вони спрямовані насамперед на вдосконалення навичок комунікації (взаємодії), спілкування людини таким чином, щоб звернувся за допомогою клієнт міг досягти соціального успіху.
Комунікативні тренінги
Не секрет, що людський фактор, відносини між людьми (персонами або колективами) в бізнесі - як і в кар'єрі - грає першорядну роль. Відповідно, такий соціальний успіх досягається не поодинці. Для цього потрібно задіяти всі: контакти, зв'язки; потрібно залучати партнерів і використовувати персонал, активно спілкуватися з клієнтами. Висновок - комунікативні тренінги можна назвати універсальними.
Бізнес-тренінги
Бізнес-тренінг - це різновид навчання, мета якої, на відміну від психологічного тренінгу, розвиток трудових знань, умінь і навичок команди або індивідуально співробітника компанії. Бізнес-тренінг належить до числа головних форм навчання на справжньому ринку бізнес-освіти, серед них лекції, практикуми, майстер-класи.
Існують наступні види бізнес-тренінгу:
- Тренінг продажів;
- Тренінг телефонних продажів;
- Управлінський тренінг;
- Тренінг роботи в команді;
- Тренінг спілкування;
- Тренінг презентації;
- Тренінг вжиття дієвих рішень і т. п.
Тренер бізнес-тренінгу повинен мати особистий досвід за темою лекції. Продажам зможе ефективно навчити тільки той, хто зробив величезну кількість власних продажів, управлінню – той, хто працює значний термін на керівній посаді.
Складання тренінгів з глав підручників і чужих статей гордовитими неспеціалістами значно знизили результативність бізнес-тренінгів в очах керівників бізнесу. При цьому ведучий тренінгу повинен бути знаючим учителем: привернути увагу учня, "прищепити поняття" курсу колективу, і в результаті розвинути в учасників певні теоретичні знання та практичні навички. У ведучого повинна бути відповідна серйозна підготовка. Приміром, у просто удачливого продавця навряд чи вийде професійно навчити групу всім необхідним вмінням з тренінгів продажів, приділяючи достатню увагу і даючи можливість взаємозв'язку всім учасникам групи.
Найчастіше через незнання способів захисту авторських прав, унікальні авторські плани бізнес-тренінгів миттєво відтворюються амбітними справами, примножуються в неймовірних кількостях з поганою якістю і наполегливо продаються за зниженими цінами.