Главная : Новости

Профорієнтаційна робота в школі

, 15:36
0 1518

Профорієнтаційна робота в школіПравильно поставлена ​​профорієнтаційна робота сприяє ефективній реалізації здібностей і задатків людини, забезпечує гармонійне поєднання інтересів суспільства і конкретної особистості. Більш детально про профорієнтацію школярів читайте на сайті: profguide.ru.

Суттєвою складовою частиною профорієнтаційної роботи є професійні консультації. Основним завданням профконсультанта є визначення відповідності психологічних, психофізіологічних, медико-фізіологічних характеристик людини вимогам обраної діяльності, а також оптимальне задоволення запитів підлітка з приводу умов і режиму праці, а також щодо передбачуваної сфери діяльності.

Важливим напрямком роботи профконсультанта є уточнення професійної спрямованості підлітка, виходячи з його стійких особистісних характеристик.

Оцінка акцентуації характеру і особистісних рис дозволяє виділити найбільш відповідні характерологічні особливості сфери діяльності підлітка, а також оцінити найбільш сприятливі для нього режими, умови праці (особистісні цінності професії).

Методи, критерії оцінки, психологічні модулі професії дозволяють адекватно врахувати особистісні запити підлітка при виборі спеціальності, за якою він збирається проходити навчання, а також оптимально враховувати інтереси випускника установ початкової професійної освіти для вироблення рекомендацій з працевлаштування.

Обстеження проводиться фахівцем-профконсультантом професійного ліцею або фахівцем іншої установи. Вивчення психологічних особливостей може здійснюватися індивідуальним або груповим методом. Рекомендації розробляються для абітурієнтів професійного ліцею (училища), для випускників установ початкової професійної освіти (в разі, якщо від випускника надійшла заявка).

На етапі профорієнтації проводиться оцінка професійної спрямованості випускника школи (абітурієнта установи НУО), яка передбачає визначення і підбір спеціальності за критеріями особистісних цінностей діяльності, що найбільшою мірою відповідає характерологічним особливостям підлітка.

Автор: Artlife
ОЦЕНИТЬ НОВОСТЬ
0 (голосов: 205)

Читайте также:


Комментарии

ВВЕРХ