Главная : Новости

Що вам потрібно знати про флаєри?

, 22:39
2 679
флаєри

У друкованих ЗМІ ще попереду світле майбутнє! Реклама продовжується, і компанії активно використовують її, щоб підвищити свою популярність. Соціальних мереж і рекламних банерів недостатньо, щоб закріпити ідентичність бренду у свідомості споживачів. І друк флаерів Львів відіграє важливу роль завдяки різноманітним носіям, таким як листівки, каталоги, рекламні плакати, візитні картки, брошури тощо.

Що таке флаєр?

Це комунікаційний інструмент, який цінують усі, флаєр – позачасовий елемент. Використовується для просування пропозиції, продукту, вечірок чи подій, для запрошення на прийоми чи відкриття, дуже часто розгортається.

Для чого використовується флаєр?

Це сучасний інструмент, який дозволяє швидко донести ваше повідомлення до великої кількості людей. Вони доставляються вручну або самообслуговуванням на стіл, щодня привертаючи увагу сотень людей. Флаєри мають бути комунікаційною підтримкою, розглядатися як «великі» продукти.

Чому флаєр є чудовим інструментом спілкування?

У нашому суспільстві існує незліченна кількість рекламних інструментів, деякі з яких залишаються непоміченими. Ось чому для ваших потенційних клієнтів важливо подбати про зовнішній вигляд своїх засобів комунікації. Флаєр – один із маркетингових продуктів, який має бути візуально ідеальним. Тому вони привабливі у своєму представленні.

Визначення флаєра

Флаєр, також відомий як проспект, призначений для продажу та надихання споживачів. Тому до її реалізації потрібно підходити обережно.
Перш за все, він повинен відповідати специфікаціям компанії. Дійсно, кольори, повідомлення та зображення мають бути схожими, щоб потенційні клієнти могли легко ідентифікувати компанію. Також чітко визначте свої прес-релізи та пропозиції.

Створення флаєрів

Ось як створити ефектні флаєри.

На які питання відповісти?

Тому перед тим, як взятися за виготовлення флаєра, задайте собі питання та подумайте про задоволення запитів споживачів:

  • Чому мене зацікавив цей флаєр?
  • Що це мені приносить?

Після визначення основних ліній ваші клієнти можуть почати створювати флаєри, а ви можете допомогти їм цими порадами.

Який формат флаєра?

Форма флаєра дуже важлива. Класичні шаблони часто використовуються найчастіше, оскільки вони найвідоміші. Популярними є готові шаблони, такі як A6, A5, A4, квадратні та довгі.

Дійсно, це залишає абсолютно вільний вибір при створенні дизайну флаєра. Завдяки цим форматам ваші клієнти зможуть вибрати між класичним або креативним папером і мати всі доступні варіанти друку.

Який найпоширеніший формат флаєра?

Формат А5, як правило, є найбільш використовуваним, оскільки це базова модель для брошур. Це стандартні розміри друку, які можна поєднувати з великомасштабним графічним дизайном. Завдяки такому поєднанню рекламний флаєр буде ефектним і простим.

Додаткова вартість оригінального паперу під час друку флаєра

Ці носії різної якості можуть принести справжню додаткову цінність вашому продукту та зробити його відповідним місії. Наприклад:

  • Для просування органічного продукту необхідно буде вибрати перероблений
  • Для спілкування в розкішному інституті більше підійде cryogen white paper

Одним словом, флаєр можна друкувати у всіх аспектах. Ви та ваші клієнти повинні зробити правильний вибір. Формат флаєрів також є важливим вибором. Він визначає основну презентацію вашого продукту.

Автор: Artlife
ОЦЕНИТЬ НОВОСТЬ
4 (голосов: 41)

Читайте также:


ВВЕРХ