Як відкрити секонд-хенд: ідеї бізнесу з нуля?
У магазинах секонд-хенду продається величезна різноманітність товарів - від дитячого одягу до електроінструментів і кухонного начиння. І якщо ще кілька років тому на секонд-хенд за обновкою ходили незабезпечені пенсіонери, то сьогодні все частіше можна зустріти креативну молодь, яка приходить за ексклюзивними й оригінальними речами.
За неофіційною статистикою, майже 25 % українців хоч раз купували речі в секонд-хенді, а кожен 20-й є постійним клієнтом таких магазинів. Традиційно покупцями секонд-хенду є молоді люди віком від 20 до 30 років і старші від 40 до 50 років.
Відкриття магазину дешевого одягу менш витратна справа, в порівнянні з більшістю інших видів роздрібних магазинів, але щоб домогтися успіху, все одно необхідно докласти максимум зусиль.
Бізнес з нуля
З урахуванням специфіки роздрібного бізнесу ви, як початківець підприємець, можете вибрати один з трьох найбільш підходящих моделей для магазину з продажу вживаного одягу. Перший і самий капіталомісткий варіант - відкрити офлайновий магазин. Це може бути підвальне приміщення житлового будинку або торгове місце на ринку секонд-хенду. Другий варіант має на увазі продаж речей на барахолці, наприклад, на місцевому блошиному ринку, часто такий блошиний ринок "колесить" по багатьом селам і містечкам. Третій варіант полягає в розробці інтернету-магазина, на приклад: http://handbuysell.com.ua/. Звичайно, всі три варіанти можуть бути об'єднані в один формат, що в наслідок значно збільшить ваш дохід.
Приміщення
Прибутковість магазину секонд-хенду головним чином залежить від одного пункту - місця. Точніше від хорошого місця. При виборі місця ви повинні відштовхуватися, перш за все, від пішохідного потоку повз двері магазину і транспортної розв'язки. Як показує практика, центр міста - не найвигідніше місце для секонд-хенду. Магазин з більш дешевою орендою в спальному районі, жителі якого мають середній або низький достаток, дає набагато більший оборот.
Бізнес план
Щоб відкрити магазин секонд-хенду необхідно розробити бізнес-план. Наявність грамотно складеного бізнес-плану збільшить ваші шанси на успіх. Бізнес-план не обов'язково повинен бути схожий на красиво оформлену дисертацію. Головне, щоб ваш головний фінансовий документ мав відповіді на основні питання:
- яку саме продукцію ви будете продавати?
- який попит на товари?
- які витрати на реалізацію товару?
- яка вартість товару?
- у яких постачальників ви купуєте товар?
- які передбачаються доходи, та як їх слід розподіляти?
У статті витрат на створення бізнесу необхідно в обов'язковому порядку врахувати вартість оренди приміщення під магазин, зарплату персоналу, вартість витратних матеріалів і товарного асортименту.
Реклама
Незважаючи на те, що торгівля секонд-хендом - це специфічний бізнес, конкуренція на ринку досить жорстка, і без хорошого маркетингового плану тут не обійтися. Ви повинні постійно рекламувати свій магазин. Використовуйте рекламу в місцевих газетах, помістіть оголошення як на онлайн-сайтах, так і на громадських дошках оголошень в вашому районі. Використовуйте сарафанне радіо. Відкрийте свій веб-сайт, блог або групу в соціальних мережах, щоб повідомляти покупцям про новий асортименті, акції, графік роботи.