Главная : Новости

8 кращих російських бюті-блогерів

, 18:33
0 1229

бьюти влоггерБути топовим б'юті-блогером - завдання не з легких. Щотижня потрібно генерувати ідеї нових відео, тестувати величезну кількість косметики (і не вся вона гіпоалергенна), та ще й встигати відповідати на коментарі стотисячної армії підписників. Але що поробиш, якщо вже взяв на себе місію популяризації краси. Жіночий журнал http://www.good-fashion.ru/ вирішив познайомитися з каналами найвідоміших російськомовних б'юті-блогерів і зрозуміти, як вони змінюють наше життя на краще.

Elena Krygina

Кількість підписників - 561 111. Якщо якийсь продукт сподобався Олені Кригін і вона розповіла про це в одному зі своїх відео, чекай біди: найближчим часом цей засіб точно пропаде з прилавків всіх магазинів країни, а пошуки заповітної баночки будуть нагадувати квест на зразок пригод Індіани Джонса. А якщо серйозно, то улюбленого візажиста Діани Вишневої цілком можна назвати кращим з онлайн-вчителів за частиною макіяжу і укладання. До слова, її ролик про те, як зробити голлівудські хвилі, подивилося більше півтора мільйонів чоловік.

MissAnnsh

Кількість підписників - 361 727. Якщо ви любите возитися з волоссям і мрієте навчитися робити весільний пучок за три хвилини, тоді ласкаво просимо на канал Анни Леміш. Крім того, блогер дає нетривіальні поради про те, як рівно нафарбувати нігті за допомогою клею, і пояснює, навіщо потрібен скотч в жіночій косметичці.

Koffkathecat

Кількість підписників - 319 858. За інформацією про косметичні новинки з усього світу варто зайти на канал Вікторії Масовий. Тендітна дівчина описує:

  • кисті;
  • помади;
  • пудри;
  • хайлайтери.

Робить вона це чітко, логічно і без зайвих дівочих сентиментів, але ж цим, треба зізнатися, грішать багато блогерів. Свою велику скарбницю вона постійно поповнює продуктами з усіх куточків земної кулі. І важко уявити, як виглядає вся колекція косметики Віки: адже блогер ніколи не купує засоби тільки в одному відтінку, виправдовуючи цю пристрасть до збирання чіткої професійної необхідністю. Як ви, напевно, вже зрозуміли, працює Віка візажистом-викладачем.

Elena864

Кількість підписників - 356 335. У блогера Олени з Норвегії немає секретів від підписників. Вона без сорому викладає ролики з процедури лазерної шліфовки обличчя або біоревіталізації (до речі, Олена жодного разу не зробила помилки в цьому слові! Ось що значить професіоналізм). Але особливо її люблять за докладні огляди массмаркет-косметики і винахід слова «жирниться».

Lizaonair

Кількість підписників - 309 985. Звичайно, цікаво іноді подивитися огляд на нову зелену помаду або помріяти про фіолетовий блиск для губ. Але все ж варто чесно зізнатися, що така косметика навряд чи стане найбільш затребуваною у вашій косметичці. А жінці, яка віддає перевагу строгим діловим костюмам або романтичним платтям, а не чорним шкіряним штанам і майкам із зображенням черепів, варто звернути увагу на «інтелігентний» канал Лізи. На ньому мешканка Нью-Йорка розповідає про свої улюблені б'юті-засоби нюдових відтінків і про премудрості природного макіяжу.

Mariе Novosad

Кількість підписників - 243 904. Мабуть, Марія Новосад - це єдиний блогер, яка, не будучи професійним візажистом, майже повністю закінчила свою палетку Naked. Будь ласка, задумайтеся над цією фразою: використала на собі майже всі 12 відтінків тіней! І хто після цього ще може претендувати на звання гуру по частині макіяжу очей?

Соня Есьман

Кількість підписників - 1 451 403. Ця уродженка Санкт-Петербурга ще в молодшому шкільному віці переїхала з батьками в Канаду, звідки і почала вести свій канал про косметику і життя в Торонто. Хоча зараз Соня не часто тішить своїх підписників свіжими роликами, це не заважає їй носити горде звання топового б'юті-блогера. І якщо раніше вона більше розповідала про натуральну косметику, то тепер успішна модель віддає перевагу люксовим маркам.

Nikkoko8

Кількість підписників - 208 300. Головний «нюхач» російського б'юті-Youtube - це Вероніка, що ховається під ніком Nikkoko8. Як зізнається сама блогер, «у мене так багато парфумів, що, здається, зі мною щось не так». Дівчина досить вміло складає складні пропозиції в розповідь про свої улюблені селективні аромати, хоча не гребує і оглядами продукції бюджетних марок - багато з яких, до речі, піддаються її жорсткій критиці. Але, як зізнається сама Вероніка, вона не тургенєвська панянка і не боїться когось образити.

Автор: Artlife
ОЦЕНИТЬ НОВОСТЬ
0 (голосов: 185)

Читайте также:


Комментарии

ВВЕРХ