Главная : Новости

Avon: непроста історія всесвітнього успіху

, 16:18
0 1251

AvonТі хто знає, що таке MLM (мережевий маркетинг), обов'язково чули про компанію Ейвон. Сьогодні ми розглянемо історію її створення, до речі цими днями Ейвон Україна святкує своє двадцятиріччя.
 
Історія компанії Avon, відомої сьогодні в різних країнах світу, почалася з невеликого підприємства в Каліфорнії, першою продукцією якого були п'ять оригінальних квіткових ароматів. Вони швидко завоювали серця любительок хорошої парфумерії, і вже через 11 років, засновник і керівник підприємства Девід МакКоннелл вирішив відкрити косметичну лабораторію, щоб створювати нові цікаві зразки парфумерії, поступово розширюючи число покупців.

Основною відмінністю нової компанії, яка вирішила завоювати американський ринок і навіть вийти за його межі, - був особистий контакт між продавцем і покупцем, який, на відміну від стандартного обслуговування, здатний запропонувати задоволення потреб кожної клієнтки і надати їй виняткову якість обслуговування. Все це суттєво сприяло зростанню продажів, довівши високу ефективність методики, яка стала «візитною карткою» компанії. Сьогодні каталог Avon розрахований не на масовий попит, а на індивідуальний вибір і покупку косметичних засобів.

Поява на світ лідера з виробництва косметики

У 1939 році компанія отримала свою сучасну назву Avon, під якою вона відома мільйонам жінок в різних точках світу. До речі, саме представниці прекрасної статі стали рушійною силою нового підприємства - Девід МакКоннелл справедливо вважав, що вподобання в плані парфумерії однієї жінки може зрозуміти лише інша жінка. Саме тому сьогодні консультанти Avon - це жінки різного віку, які вміють заробляти гроші і роблять успішну кар'єру, займаючись улюбленою справою.

Компанія бере активну участь в благодійних акціях і масових заходах, спрямованих на привернення уваги громадськості до серйозних проблем медицини та соціальних відносин. А косметика Avon продовжує радувати постійних покупців винятковою якістю і різноманітністю пропозицій, що дозволяє їм підібрати оптимальний набір засобів по догляду за шкірою обличчя і тіла, а також - косметичну і парфумерну продукцію, що враховує смаки і тип шкіри своєї власниці.

Автор: Artlife
ОЦЕНИТЬ НОВОСТЬ
0 (голосов: 197)

Читайте также:


Комментарии

ВВЕРХ