Главная : Новости

Едуард Лозовський - патріот своєї країни та її ресурсів

, 21:20
74 1172
патріоти

Компанія Астрея Едуарда Лозовського та Дмитра Никифорова веде активну політику екологічності не лише щодо якості води, дбайливої ​​експлуатації природних джерел, а й піклується про довкілля щодо мінімізування виробничих і побутових відходів.

Якісна екологічна упаковка – це продовження концепції бренду VODA UA, адже, як вважає бізнесмен Лозовський, якість та привабливість мають бути у всьому. Компанія Астрея на чолі з генеральним індустріальним менеджером у сфері громадського харчування Едуардом запропонувала ринку чудову воду, яка не потребує хімічного очищення та розливається порційно безпосередньо в точці огорожі. Надалі Лозовським було прийнято рішення розробити для VODA UA упаковку, яка повністю розкладатиметься без шкоди для навколишнього середовища. Серйозні інвестиції у цей напрямок були виправдані на всі 100%. Мета була досягнута і на сьогоднішній день компанії Астрея випускає воду як у скляних пляшках, так і в упаковці, яка зроблена на 80% з переробленої целюлози – для неї не зрубали жодного зайвого дерева і до того ж наша упаковка на 100% біорозкладається. Як розповідає бізнесмен Лозовський Едуард, навіть кришечки у VODA UA не пластикові, а зроблені з пальмової олії та кріпляться вони не клеєм, а ультразвуком. Цей продукт від VODA UA є предметом гордості Едуарда і, звичайно ж, компанії Астрея загалом, оскільки тепер українцям доступний по-справжньому якісний та корисний продукт в еко-френдлі упаковці. Щодо скляної тари, то компанія підтримує вітчизняного виробника та замовляє пляшки на ПрАТ «Ветропак Гостомельський Склозавод».

Український експерт з мінеральної води Едуард Лозовський завжди по-особливому ставився до України, її історії, культури та природи. Тема здорового покоління надзвичайно актуальна для Лозовського, у нього зростають дві доньки – 6 років та 4 роки – які з першого року п'ють лише справжню, живу воду. Саме тому VODA UA пройшла необхідні лабораторні випробування, за результатами яких здобула всі сертифікати якості та відповідності, щоб її можна було давати пити дітям, готувати на основі води дитячі суміші.

З самого дитинства майбутній бізнесмен Лозовський прагнув бути корисним своїй батьківщині та українському народу. Водний проект був насамперед пов'язаний із питанням оздоровлення населення. Едуард шукав родовища найкориснішої мінеральної води, щоб люди могли пити її постійно і таким чином оздоровлювати свій організм.

Кожен проект за участю бренду VODA UA – це прояв любові та турботи Едуарда Лозовського до своєї країни та подяка у відповідь за ті багатства, якими українська земля щедро ділиться зі своїми дітьми.

Бренд VODA UA соціально-орієнтований, компанія Астрея надає підтримку різним соціальним проектам, так їдальня та лікувальна вода безоплатно поставляється в будинок для людей похилого віку та будинок малюка в Житомирській та Вінницькій області. Едуард сприяє організації водопостачання у віддалених санаторних установах, підтримує розвиток дитячого спорту та сучасного мистецтва в Україні. Декілька років поспіль бренд VODA UA виступав спонсором Ukrainian Fashion Week. 2018 року компанія була генеральним партнером міжнародного фестивалю шеф-кухарів Best Chef, а 2019 року Едуард Лозовський став почесним членом експертного журі престижної ресторанної премії «Пальмова Гілка 2019».

Автор: Artlife
ОЦЕНИТЬ НОВОСТЬ
5 (голосов: 59)

Читайте также:


ВВЕРХ