Главная : Новости

Реєстрація торговельної марки: як захистити свій бренд від копіювання?

, 11:01
133 1117
марка

На сучасному ринку, де продукти та послуги схожі між собою, важливо вирізнятися. Брендування стає невід'ємною складовою комерційного успіху. Коли товари на полицях магазинів вже мають свої торговельні марки, а послуги пропонуються під кольоровими логотипами, виникає питання, як захистити потенційних клієнтів від підробок і забезпечити рентабельність бренду. За більш детальною інформацією з приводу реєстрації торговельної марки ви можете звернутись https://www.legalact.com.ua/reyestracziya-torgovoyi-marky до юридичної фірми "Лігалакт".

Існує кілька способів захисту бренду. Розглянемо деякі з них

Перший спосіб : реєстрація торговельної  марки

Один із найпоширеніших способів захисту бренду - це реєстрація торговельної марки. Законодавство не обмежує підприємців та маркетологів у виборі засобів для залучення клієнтів. Торговельна марка може бути у вигляді  слів, фраз, символів, картинок, та інших елементами, які не асоціюються з продуктами або послугами інших компаній і відповідають формальним критеріям. При виборі логотипу важливо перевірити, чи не існують аналогічні знаки, які вже зареєстровані або подані на реєстрацію. Перевірка може бути здійснена шляхом пошуку в базах даних Укрпатенту та ВОІВ.

Однак, навіть якщо аналогічних знаків не знайдено, це не гарантує успішну реєстрацію, оскільки оцінка знаку залежить від того, оскільки потенційні клієнти можуть сприйняти його як ідентифікаційний знак іншої компанії з певними змінами. Торговельною  маркою можуть володіти як фізичні , так і юридичні особи. Немає обмежень щодо кількості торговельних  марок, якими може володіти одна особа. Проте, власникам потрібно ураховувати, що невикористання знаку протягом 5 років може призвести до втрати прав на нього.

Якщо ви маєте намір зареєструвати торговельну марку, слід дотримуватися наступної процедури:

1.Подання заявки в Укрпатент: заповнюється спеціальна форма, яку можна знайти на

веб-сайті Мінекономіки. У формі зазначаються логотип, опис логотипу, перелік товарів і послуг, для яких подається знак на реєстрацію, і контактні дані заявника. Оплачується мито за подання заявки, розмір якого залежить від кількості класів товарів і послуг, для яких подається заявка.

2.Формальна експертиза: проводиться перевірка поданих документів і їх відповідності вимогам законодавства.

3.Експертиза по суті: це найважливіший етап, на якому приймається рішення про реєстраціюзнаку.

4.Отримання свідоцтва про реєстрацію торговельної марки: якщо експерт не виявив проблем з логотипом і прийнято рішення про реєстрацію, заявник сплачує мито за реєстрацію і отримує свідоцтво, що підтверджує право власності на знак. Загалом, ця процедура дозволяє зареєструвати вашу торговельну марку і забезпечити її правовий захист.

Інші способи захисту бренду

У разі відмови в реєстрації торговельної  марки або при наявності інших обставин можна вибрати інші способи охорони бренду, зокрема:

  1. повторну спробу реєстрації торговельної марки при внесенні змін до такого знаку.
  2. патентування промислового зразка.
  3. використання словесного знака , як комерційного найменування.

Вибір способів охорони бренду залежить від цілей, які ставить перед собою підприємець, і виду об'єкта, який підлягає захисту, тому це питання варто розглядати на етапі планування розвитку бренду.

Автор: Artlife
ОЦЕНИТЬ НОВОСТЬ
2 (голосов: 147)

Читайте также:


ВВЕРХ