Вперед, до олімпійських медалей!
Західний Казахстан. 6 грудня 2008 в Актау пройшов п'ятий чемпіонат Республіки Казахстан з бодібілдінгу, фітнесу та бодіфітнесу за участю
найсильніших спортсменів країни, одним з генеральних спонсорів якого виступив Сервісний Центр «Артлайф-Азія» (керівник А. Яшаєва). «Всереспубліканскій зліт» культуристів, присвячений Дню незалежності Казахстану та 12-річчю Обласна федерації бодібілдингу та фітнесу, став для Актау, помітною культурною подією. Це був приголомшливий свято краси, здоров'я і спорту! Переможцям змагань урочисто вручалися на сцені кошики з продукцією Компанії Артлайф.
- Вперше ми виступали спонсорами заходу подібного рівня, голосно заявивши про Артлайф на всю країну, - розповідає Партнер Компанії в статусі Президент Олександр Яшаєва.
- Наша Компанія рухається в напрямку Wellness-індустрії і створює продукти, що допомагають бути здоровими, сильними і красивими. Спортсмени - наша потенційна аудиторія, з якою ми маємо намір тепер активно працювати. На даний момент в країні працює більше трьох тисяч фітнес-клубів. Потенціал зростання у казахської фітнес-індустрії значний. Наприклад, в Алмати, за підрахунками учасників ринку, фітнесом займаються від 8 до 12 тис. чоловік. Це менше одного відсотка населення мегаполісу. Для порівняння, у Великобританії цей показник становить близько 13 відсотків. Відповідно аудиторія, яку цікавить спортивне харчування, буде рости з кожним роком. - Деякі фітнес-клуби Казахстану вже знайомі з нашою продукцією, - розповідає Партнер Компанії в статусі Діамантовий Директор Жаміля Алтибаева. - Спортсмени хвалять наші продукти функціонального харчування, а також «Діскавері», «Лецитин», «Ессенціал Ойл», «Хепар Формула». Але людям, які професійно займаються спортом, необхідні спеціалізовані продукти з підвищеним вмістом активного білка. І здорово, що Компанія зараз працює над їх створенням - вони будуть надзвичайно затребувані. Днями ми передали розробникам побажання наших спортсменів і тренерів за складом цих продуктів. До речі, інтерес до спеціалізованого спортивного харчування і біологічно активним добавкам до їжі кратно зріс після Олімпіади в Пекіні, на якій китайські спортсмени забрали майже всі золоті медалі. У КНР дуже серйозно ставляться до харчування професійних спортсменів, так чому б і нам не створити продукт, який би приводив наших спортсменів до олімпійських медалей?
У найближчих планах керівників Сервісного Центру «Артлайф-Азія» - активний розвиток співробітництва зі спортивними клубами країни і створення близько 14 регіональних Центрів корекції харчування і здоров'я під патронажем Казахської академії харчування.