Як вибрати СТО?
Кожен автомобіліст стикається з необхідністю вибору автосервісу відразу ж після покупки машини. Пошук хорошою автостанції з кваліфікованим персоналом не такий простий. Нерідкі ситуації, коли ви незадоволені ставленням на станції, вартістю послуг або якістю виконаного ремонту. Як вибрати СТО та на що звернути увагу під час пошуку? Про це нам розповість співробітник СТО https://stocars.com.ua/, в якому безпосерньо можна відремонтувати вантажні автомобілі, автобуси та мікроавтобуси в Києві.
При виборі клієнти часто спираються на марку свого автомобіля, тому звертаються в дилерські автоцентри. Тонкощі конструкції і нюанси поломок досконало знають фахівці. Вони володіють всією технічною інформацією по певній моделі машини. Авто отримає повноцінну діагностику, фірмове обслуговування, але існують і недоліки. Часта ротація обслуговуючих бригад на сервісі може привести до того, що ваше авто потрапить в руки новачка: то, що центр працює давно, не гарантує, що всі фахівці працюють з дня його заснування. Визначатися з «брендовому» принципом не завжди раціонально.
Вивчення особистих вражень клієнтів при виборі СТО
Як вибрати СТО, можуть підказати відгуки автомобілістів в мережі Інтернет, які вже скористалися пропозиціями станції. У відгуках ви дізнаєтеся інформацію про позитивні і негативні моменти обслуговування, вивчіть рекомендації і побажання таких же, як ви, власників транспортного засобу. Сприймайте відгуки зі здоровою часткою підозрілості: як хвалебні, так і негативні, коментарі можуть бути «замовними».
Рекомендації знайомих і родичів
Поставивши собі за питанням, як вибрати СТО, ви можете провести бліц-опитування серед друзів, родичів і колег. Нехай знайомі охарактеризує автосервіси, клієнтами яких вони є. Цей метод один з найкращих, але і він має недоліки: ви можете потрапити до іншого майстра або марка авто може бути іншою.
На що потрібно звернути увагу обов'язково?
Приймаючи остаточне рішення при виборі СТО, враховуйте наступні критерії після детального ознайомлення з автосервісом:
- Зовнішній вигляд приміщення і обслуговуючого персоналу;
- Розташування від будинку;
- Марку вашого авто (виробник прагне зробити офіційні сервісні центри технічно оснащеними, навчає персонал обслуговування своїх автомобілів);
- Запчастини (уточніть, встановлюються чи при ремонті оригінальні деталі або аналоги);
- Вартість послуг не є показником компетентності, але ціна повинна бути прийнятна;
- Рівень професіоналізму, про який говорить вміння майстри виразно і доступно пояснити, що сталося з авто і які дії будуть зроблені щодо усунення проблеми;
- Можливість отримання гарантії на виконані роботи, яка дається в письмовому вигляді, а не на словах;
- Отримання доступу в ремонтну зону.
Гарний сучасний інтер'єр і доброзичливий менеджер не завжди показник гарантії якості та професіоналізму. Нанесіть візит декільком сервісним центрам, порівняйте і проаналізуйте оперативність надання даних, опис переліку послуг з озвученою вами проблеми, зіставте вартість. Покладайтеся на свою інтуїцію, прислухайтеся до порад друзів і зупиніться на тій станції, яка відповідає вашим уявленням про кращому сервісі для автомобіля.