Класифікація парфумів
Ще з часів Давнього Єгипту парфумерія міцно увійшла в наше життя. Найчастіше парфуми использовали в ритуалах, пов'язаних з жертвопринесеннями і богами, і навіть у Біблії є згадки про те, як використовували ароматичні масла. Але в Європу знання про парфумерії прийшло тільки в чотирнадцятому столітті, і перші парфуми стали робити угорці, змішали ароматизовані масла з алкоголем. У 1370 році для королеви Угорщини Єлизавети булистворені перші парфуми, прототип сучасних. З Відтоді парфумерна промисловість стала розвиватися і процвітати, і така тенденція дотримується до наших днів. Адже важко собі уявити сучасне життя без парфумерної продукції. Першість у виробництві такої продукції, звичайно ж, належить Франції. Хоча багато країн дужедосягли успіху, випускаючи таку продукцію. Сьогодні на сучасному ринку представлений великий вибір парфумерії, де можна вибрати собі парфумерію, таку, яку ви побажаєте. Парфуми сьогодні випускають різних ароматів, для чоловіків і жінок. Слід зазначити, що справжня елітна парфумерія ніколи не буває дешевою. &Nbsp; Всі парфюміровані продукти можна розділити на такі групи, відповідно до ароматами:
- шипровие аромати (аромат свіжий, чимось нагадує ліс, і його запахи, ці парфуми в основному жіночі);
- цитрусові (в основному притаманні парфуму для чоловіків , з запахами бергамоту, лайма, грейпфрута та ін.);
- квіткові (властивий аРомат майже у всіх парфюмах, в основному для жінок, сюди ми відносимо запах жасмину, фіалки, бузку, мандарина і т.д., а для парфумерії для чоловіків притаманні запахи дерева);
-фужерние (використовують в основному, для створення чоловічих парфумів);
- фруктові (притаманні нотки деяких фруктів-яблуко, абрикос, персик, папайя і т. д.)
-зелениє (ніколи не втрачають своєї актуальності, оскільки носять яскраво виражений аромат свіжості);
- пряні (у таких парфумів яскраво виражений запах прянощів, кориці, імбиру, перцю)
Як бачимо, ароматів існує безліч, а вам належить вибрати тільки ваш. Слід зазначити, що на різних людях аромат відчуваємоться по- своєму, з ноткою індивідуальності, тому постарайтеся знайти свій неповторний аромат.