Де навчиться водінню?
Де навчиться водити авто? Є 2 варіанти: автошкола або приватний інструктор, наприклад, можнав школі водійської майстерності "Супутник". Справедливості заради зазначу, що вартість навчання не була принциповим критерієм вибору школи. Середня вартість навчання - 2390 гривень (1040 гривень за теоретичний курс і +1350 гривень за практику, яка включає в себе вартість палива). Крім цього вам доведеться заплатити за вироблення медичноїдовідки - 150 гривень (зручно, що школи часто запрошують медкомісію безпосередньо до себе і не потрібно їздити за жодними лікарнях) за книги правил дорожнього руху - 35 гривень і квитки для іспиту - 40 гривень. При бажанні можна придбати диск із завданнями - 25 гривень. Останній пункт витрат в цьому списку - плата за здачу іспиту в МРЕВ івироблення пластикового водійського посвідчення. На жаль, зараз не можу згадати вартість, оскільки до здачі в МРЕВ я ще не дійшов. Але заплатити доведеться близько 400 гривень.
Документи для вступу в автошколу, вироблення меддовідки та іспиту в МРЕВ
Для вступу в автошколу вам потрібно буде чишь написати заяву і подати ксерокопію паспорта. Через 2-3 тижні після початку навчання вам запропонують зробити меддовідку (вона необхідна не тільки для складання зовнішнього іспиту - тобто іспиту в ДАІ - але й для того, щоб ви мали право управляти навчальним автомобілем. Іншими словами, без медичної довідки ви не зможете розпочати практичні зайнятийія).
Для того, щоб зробити медичну довідку вам знадобиться паспорт, 2 фотографії 3,5х4,5, військовий квиток або приписне свідоцтво (тільки для чоловіків) і знання своєї групи крові (під час медкомісії у вас запитають про групу крові та впишуться в довідку).
Для іспитів в МРЕВ подається: оррукт
- паспорт;
- медична довідка водія;
- 2 фотографії 3,5х4,5;
- пакет документів, які готуються автошколою і свідчать про успішне її закінчення і здачі внутрішніх іспитів.
Теоретичні заняття
Після подачі документів (власне - паспорти) і часткової оплати навчання (спочатку ви платите лише за теорію, оскільки практика починається через місяць після початку навчання) ви стаєте щасливим учнем автошколи. Навчання починається з теорії (звичайно, перш, ніж випустити вас на шлях, потрібно хоча б розповісти про дорожніх знаках, чи не так?)
Начитавшись страшних відгуків про інші школи, я дуже боявся формального підходу до навчання і банальної начитки тексту з « Правил дорожнього руху » під час занять. На щастя, мої побоювання не виправдалися - після чотирьох з гаком років після закінчення академії я знову сидів в аудиторії і з захопленнямслухав викладача.
Теоретичні заняття проходять два рази на тиждень в дуже зручний час - якраз після роботи - і продовжуються 1,5 - 2:00. Підхід до навчання абсолютно неформальний. Викладач дуже доступно і головне - цікаво, розповідає про правила дорожнього руху, способи управління автомобілем, принципи його роботи, уставала « мова » водіїв, ділиться прикладами з життя і відповідає на всі питання. Крім того, кожного уроку ми розбираємо ті чи інші типові (і нетипові) ситуації і даємо відповіді на « складні » питання, які можуть трапитися на іспиті в ДАІ.
Словом, йдучи в автошколу, я очікував, що буду отримувати задоволеннявід практики, а на теорію ходити без особливого ентузіазму, тільки щоб скласти іспит. Насправді виявилося, що уроків теорії я очікую з не меншим нетерпінням, ніж практичних занять. Хоча останніх на даний момент було тільки два (вчора і сьогодні) і є відчуття, що далі буде ставати ще цікавіше.
PS: до речі, на фотовгорі автомобіль, на якому я вчуся їздити (не конкретно на цьому, але на тому ж) - Opel Astra.