Вибираємо службу таксі в Одесі: основні критерії
В Одесі послуга таксі дуже популярна серед міських жителів, які вважають за краще добиратися до пункту призначення швидко і з комфортом. Однак не рідкісними є ситуації, коли поїздка на таксі стає суцільним розчаруванням, наприклад, коли водій нахамив, машина виявилася брудною або шлях занадто довгим через незнання таксистом доріг. Щоб не потрапити в одну з цих неприємних ситуацій, слід ретельно підходити до вибору служби таксі. Тому перед тим, як здійснювати виклик таксі в Одесі, перевірте, а чи відповідає компанія критеріям, які ми опишемо далі. До речі, замовити таксі можна встановивши на свій смартфон мобільний додаток https://itaxi.in.ua/.
Великий автопарк
Хороші фірми таксі орієнтовані на всі верстви населення. Тому вони мають великий автопарк, де представлені машини різних класів:
- економ;
- комфорт;
- бізнес.
При цьому вони гарантують високу якість обслуговування незалежно від того, який автомобіль вибрав їх клієнт.
Кілька способів виклику машини
У 21 столітті кожна поважаюча себе і своїх клієнтів служба таксі повинна мати кілька способів виклику машини. Традиційний за номером телефону не завжди зручний для людини. В якості альтернативи повинна бути можливість здійснити замовлення таксі онлайн. Це можна зробити через офіційний сайт компанії або встановивши мобільний додаток на свій смартфон. В принципі, замовляти таксі через Інтернет набагато зручніше, адже клієнт отримує наступні переваги:
- може відстежувати місце розташування машини;
- може заздалегідь розрахувати вартість поїздки;
- може залишити позитивний / негативний відгук про роботу водія;
- може накопичувати та використовувати бонуси.
Також можна зловити таксі на вулиці, адже багато таксистів стоять в очікуванні клієнтів на безкоштовних парковках біля торгових центрів, ресторанів, офісів та інших громадських закладів.
Час прибуття транспортного засобу
У наш час цінується оперативність. Тому замовляючи машину, клієнт розраховує на те, що вона прибуде за вказаною адресою максимально швидко. Оптимальний час очікування становить 5-10 хвилин. При цьому солідні компанії відстежують переміщення своїх машин і можуть сказати клієнту точний час очікування. Це дуже зручна функція, оскільки вона дозволяє планувати свій час.
Ставлення до клієнтів
І диспетчер, і водій повинні бути ввічливими по відношенню до клієнта - це їх професійний обов'язок. Зрозуміти, який рівень обслуговування фірми, можна вже через кілька секунд розмови з диспетчером. Якщо він не знає елементарних правил ввічливості, то і від водія не варто очікувати приємного ставлення.