POS-матеріали: види, етапи виготовлення
0 1681
являють собою вироби, використовувані для створення реклами в місцях продажу. Масово їх почали исвикористовувати в 60-х р XX століття. Застосування POS-матеріалів спонукають споживача до купівлі того чи іншого товару, навіть якщо перед виходом в магазин він про нього і не замислювався. У цьому і полягає основна особливість цих виробів, висока ефективність застосування яких обумовлена ??коротким часовим проміжком між впливом реклами на людинута вчиненням ним покупки.
Види POS-матеріалів
Існує кілька видів POS-матеріалів:
- Зовнішні. Вони призначені для залучення потенційних клієнтів до рекламованої торговій точці.
- Внутрішні. Вони сприяють у спрощенніпошуку певного товару в просторі торгового приміщення.
- Вхідні. Використовуються для інформування клієнтів магазину про представлених у ньому брендах.
- Торгівельні. Сприяють кращій мотивації клієнта до покупки рекламованого товару.
- ПрікаССОВ. Допомагають простимулювати інтерес потенційного покупця до товарів, які мають невисоку вартість, тим самим сприяючи до їх спонтанної покупці.
Етапи виготовлення POS-матеріалів
Виробляються POS-матеріали в кілька етапів:
- Спочатку визначаєтьсяточне призначення і функціональність POS-матеріалу, а також завдання, вирішення яких планується здійснити з їх допомогою. Для цього клієнт надає замовнику інформацію про сферу діяльності своєї організації, цільової аудиторії і т. Д.
- На наступному етапі виробництва та виготовлення POS-матеріалів розробляються їх можливі варіанти, формуються комунікаційні стратегії і обов'язково поверяется можливість реалізації проекту по відношенню до різних цільових груп.
- На третій стадії клієнт надає проект з точним описом кожної деталі використання POS-матеріалів, після чого здійснюється перевірка головною зтратегіі компанії клієнта та концепції замовлення на сумісність.
- Після закінчення всіх підготовчих робіт, що включають в себе брифінг, підготовку концепції та узгодження проекту, здійснюються безпосередньо виробничі роботи. Для виготовлення POS-матеріалів проводиться розробка та збирання каркасів (металіческого і пластикових), установка стійок, власників, полиць, кронштейнів та інших комплектуючих. Після цього зібрана конструкція фарбується, на неї наносяться фірмові логотипи і будь-яка інша, обрана клієнтом, інформація.
POS-матеріали постійно знаходяться на виду у потенційних покупців, а томуїх виготовлення і виробництво необхідно довіряти професіоналам з великим досвідом роботи.
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)