Головна : Новини

POS-матеріали: види, етапи виготовлення

, 17:46
0 471

являють собою вироби, використовувані для створення реклами в місцях продажу. Масово їх почали исвикористовувати в 60-х р XX століття. Застосування POS-матеріалів спонукають споживача до купівлі того чи іншого товару, навіть якщо перед виходом в магазин він про нього і не замислювався. У цьому і полягає основна особливість цих виробів, висока ефективність застосування яких обумовлена ??коротким часовим проміжком між впливом реклами на людинута вчиненням ним покупки.

Види POS-матеріалів

Існує кілька видів POS-матеріалів:

  • Зовнішні. Вони призначені для залучення потенційних клієнтів до рекламованої торговій точці.
  • Внутрішні. Вони сприяють у спрощенніпошуку певного товару в просторі торгового приміщення.
  • Вхідні. Використовуються для інформування клієнтів магазину про представлених у ньому брендах.
  • Торгівельні. Сприяють кращій мотивації клієнта до покупки рекламованого товару.
  • ПрікаССОВ. Допомагають простимулювати інтерес потенційного покупця до товарів, які мають невисоку вартість, тим самим сприяючи до їх спонтанної покупці.

Етапи виготовлення POS-матеріалів

Виробляються POS-матеріали в кілька етапів:

  1. Спочатку визначаєтьсяточне призначення і функціональність POS-матеріалу, а також завдання, вирішення яких планується здійснити з їх допомогою. Для цього клієнт надає замовнику інформацію про сферу діяльності своєї організації, цільової аудиторії і т. Д.
  2. На наступному етапі виробництва та виготовлення POS-матеріалів розробляються їх можливі варіанти, формуються комунікаційні стратегії і обов'язково поверяется можливість реалізації проекту по відношенню до різних цільових груп.
  3. На третій стадії клієнт надає проект з точним описом кожної деталі використання POS-матеріалів, після чого здійснюється перевірка головною зтратегіі компанії клієнта та концепції замовлення на сумісність.
  4. Після закінчення всіх підготовчих робіт, що включають в себе брифінг, підготовку концепції та узгодження проекту, здійснюються безпосередньо виробничі роботи. Для виготовлення POS-матеріалів проводиться розробка та збирання каркасів (металіческого і пластикових), установка стійок, власників, полиць, кронштейнів та інших комплектуючих. Після цього зібрана конструкція фарбується, на неї наносяться фірмові логотипи і будь-яка інша, обрана клієнтом, інформація.

POS-матеріали постійно знаходяться на виду у потенційних покупців, а томуїх виготовлення і виробництво необхідно довіряти професіоналам з великим досвідом роботи.

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ