Як обрати найкращу CRM-систему для свого бізнесу: поради та рекомендації
Усі рішення, які стосуються ведення бізнесу, не приймаються спонтанно. Адже кожен крок може як наблизити підприємця до успіху, так і віддалити. Щоб підібрати ефективну CRM-систему й підсилити бізнес-процеси, потрібно враховувати не лише популярність інструменту, а й критерії відповідності індивідуальним вимогам компанії. У цій статті інтегратор CRM Solutions відкриє вам цінні рекомендації для впровадження вдалої CRM.
Критерії вибору CRM для різних типів бізнесу
Дотримуйтеся покрокового плану, щоб визначити, яка система вам потрібна:
Сформуйте потреби
Відштовхуйтеся від чітко сформованих потреб і тоді ви зможете зрозуміти, який функціонал повинна мати система для ефективного використання. Пропишіть найважливіші процеси, які б хотіли оптимізувати, і дізнайтеся, які CRM цьому відповідають.
Установіть межі бюджету
Оцініть свої інвестиційні можливості й зіставте з визначеними потребами. Так ви остаточно визначите необхідний набір функцій. Не забудьте врахувати приховані витрати, такі як додаткові інтеграції чи навчання.
Оберіть тип системи
Існує два найпоширеніші типи CRM-систем: хмарні та коробкові. Хмарні більше відповідають компаніям із обмеженим бюджетом і базовими вимогами. Вони обмежують можливості кастомізації, але вимагають менше інвестицій і не потребують залучення програміста. Коробкові коштують дорожче, але пропонують більше індивідуальних функцій. Розібратися в типах систем і обрати вам допоможе CRM Solutions на безкоштовній консультації.
Огляд популярних CRM-систем та їхніх особливостей
Серед систем, яким найчастіше довіряють компанії, є три, із якими хочемо ознайомити вас ближче.
Planfix
Ця система є оптимальним варіантом, якщо оцінювати за співвідношенням ціни до якості. До того ж Planfix — найбільш гнучка платформа, яку можна підлаштувати під різні потреби й бізнеси. Ця система дає змогу інтегрувати необхідні програми й додатки через API. У цій CRM вибудована зручна система ефективного планування та втілення проєктів, відстеження даних і результативності дій.
Для використання будь-якої системи потрібен час на засвоєння та адаптацію команди. Вашому бізнесу швидко вдасться пристосуватися завдяки навчанню від CRM Solutions.
Zoho
Система Zoho має клієнтів у всьому світі й охоплює понад 360 000 користувачів. Перевірена часом та величезною кількістю бізнесів, CRM пропонує всі необхідні функції для управління компанією. Система дуже гнучка, легко поєднується із зовнішніми програмами й має потужні інструменти для аналітики та менеджменту.
Важливо взяти до уваги те, що Zoho орієнтується на малий та середній бізнеси, а для мікробізнесів система не принесе позитивних результатів.
Odoo
Платформа Odoo досить гнучка й дає змогу кастомізувати робочий простір. Ця платформа чудово впорається із завданням організації процесів, адже забезпечує зручну комунікацію й обмін даними. Аналітика в Odoo дасть змогу якомога ефективніше провести клієнта воронкою продажів: від рекламного повідомлення до повторних покупок. Система допомагає комплексно вирішувати питання автоматизації й роботи з угодами.
Незначним мінусом може бути те, що інтеграції з українськими сервісами, такими як «Нова пошта» або «Checkbox», є переважно платними.
Ці три системи відповідають потребам практично будь-якого бізнесу завдяки своїй гнучкості в налаштуваннях. Водночас Planfix краще обирати для малого й середнього бізнесу. Тоді як Zoho призначена для середнього бізнесу, а Odoo — для великого. Утім, існує ще велика кількість систем, тож обрати серед пропозицій ринку вдалу систему досить складно. Не потрібно самостійно вдаватися в деталі, просто довірте підбір системи інтеграторам CRM Solutions! Ми оберемо для вашого бізнесу таку CRM, якою ви дійсно будете користуватися.
Поради щодо оцінки потреб бізнесу та відповідності CRM
Щоб зіставити бізнес-потреби й можливості CRM-систем, спробуйте відповісти на запитання з цього чек-листа:
Якщо раніше користувалися CRM-системою:
- Навіщо потрібна нова CRM?
- Які переваги та недоліки має нинішня система?
Запитання, які стосуються потреб бізнесу:
- Навіщо вам потрібна імплементація системи? Які бізнес-цілі встановлено?
- Які бізнес-процеси відбуваються в компанії?
- Які процеси потребують автоматизації?
- Які функції є пріоритетними для бізнесу?
Перевірка наявності базових функцій:
- Як інструменти системи дають змогу покращити обслуговування?
- Які клієнтські дані може збирати й обробляти СRM?
- Як система покращить керування процесами лідогенерації, маркетингу та продажів?
- Чи дасть змогу платформа централізовано управляти проєктами й вести документообіг?
- Яку аналітику та звітність може підготувати CRM-система?
- Які інтеграції потрібні в роботі відділів?
Рекомендації щодо імплементації та адаптації CRM у компанії
Вибір CRM-системи — це лише перший крок до побудови потужної організаційної структури й автоматизації процесів. Далі потрібно якомога краще підлаштувати CRM під ваш бізнес, навчити команду працювати з системою, інтегрувати потрібні додатки й здійснювати оптимізацію.
Підприємець не має розбиратися зі складним програмним забезпеченням і самостійно інтегрувати його в бізнес. Щоб інвестиції в CRM виправдали себе на всі 100%, краще довірити впровадження досвідченим фахівцям CRM Solutions.