Головна : Новини

Бренд Zein Obagi Medical (ZO Medical): косметика з фармацевтичними результатами

, 12:21
0 226

Zein Obagi Medical - це бренд косметики по догляду за шкірою, який випускає підрозділ американо-канадської фармацевтичної компанії Valeant Pharmaceuticals International, Inc., що спеціалізується на виробництві космецевтики.

Перше, що варто знати про цей бренд, так це те, що його основна клінічна спрямованість - боротьба з гіперпігментацією, лікування акне і омолоджуючі пілінги.

Історія бренду ZO Medical

Спочатку компанія Obagi Medical Products була заснована в 1991 році Зейном Обаджі (дерматологом із США) під іншою назвою - WorldWide Products, Inc. У 1997 містер Обаджі продавши свій бізнес, і нові власники перейменували компанію на честь засновника і автора перших ліній продуктів - Obagi Blue Peel, а також Obagi NuDerm. Втім, американський лікар з великою клієнтурою з Беверлі Хіллс - служив фронтменом і «обкладинкою» компанії Obagi Medical Products відносно не довго: вже у 2007 році він заснував іншу компанію ZO Skin Health, Inc., яка також займається розробкою космецевтики.

Подейкують, що причиною розриву стали ідеологічні розбіжності: Обаджі хотів зробити акцент на розробці безрецептурних засобів, які б остаточно доповнили його концепцію здорової шкіри, але власники Obagi Medical Products не підтримали цю ідею. Obagi Medical Products досі використовує формулювання Зейна Обаджі, хоча сьогодні він критикує їх як застарілі і «які не відповідають духу часу». Але не будемо забувати, що лікарю все-таки потрібно продавати вже нову косметику. До речі, в Україні придбати продукцію можна в інтернет-магазині http://edit-beauty.com.ua.

Філософія Obagi

Один з девізів бренду - це Obagi for Life. Компанія позиціонує себе «універсально»: косметика Obagi створюється для будь-якого віку, для всіх типів шкіри і для всіх рас. Цим розробникі заявляють про свої пріоритети - красиву, здорову на вигляд шкіру для кожного споживача своїх продуктів.

Продукти відносяться до класу космецевтики і їх ефективність підтверджена відповідними дослідженнями.

Бренд ретельно дбає про свою професійну репутацію. Це професійна косметика, яка має терапевтичний потенціал, розшифрувати який часто не довіряють на розсуд споживачів. Космецевтичні засоби Obagi, перш за все, поширюються через лікарів-дерматологів, пластичних хірургів, мережа SPA-курорти і косметологів.

Проте, у портфелі препаратів компанії є також серії для домашнього догляду, хоча співробітники компанії все одно стежать за їх розповсюдженням через авторизовані канали.

Перекладено сервісом "Яндекс.Перекладач": translate.yandex.ru.

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ