Головна : Новини

Буклет з яким дизайном є найбільш ефективним?

, 22:40
0 261

буклетСлово буклет прийшло до нас з англійської мови і означає книгу невеликого розміру або книжечку. Буклет за своїм дизайном відрізняється від двох інших найбільш поширених видів друкованої продукції, призначених для рекламних цілей, - листівки і брошури. На відміну від листівки на буклеті інформація розміщується з двох сторін, і він буває, складний тим чи іншим способом, при цьому буклети виготовляють без використання клею, прошивки, скріпок і т. д. без яких неможливо уявити брошуру.

Що таке буклет?

Таким чином, буклет - це неперіодичне видання рекламного характеру, надруковане на аркуші з двох сторін і сфальцьовані будь-яким способом. Причому, в дизайні буклетів метод їх складання відіграє далеко не останню роль і покликаний стати віддзеркаленням індивідуальності компанії-замовника, а також привернути увагу до всіх специфічних особливостей рекламованих товарів або послуг.

Розробка дизайну буклетів на сьогоднішній день - досить затребувана послуга, так як буклети - це дуже поширений вид рекламних носіїв. Їх можна роздавати на презентаціях, розсилати поштою і розкладати в офісах, а також у виставкових залах. До речі, якщо вас цікавить дизайн буклета, то його розробку можна замовити в "Gagarinstudio".

Головне завдання рекламного буклету

Головне завдання будь-якого рекламного буклету - це в першу чергу максимально повно проінформувати потенційного споживача про пропонований продукт або послугу. Тому при оформленні буклетів необхідно використовувати найрізноманітніші дизайнерські та технологічні рішення, які зроблять цей рекламний продукт найбільш яскравим, помітним і привабливим. Вдалий дизайн буклетів - це грамотне поєднання інформаційного наповнення, візуального ряду і необхідної контактної інформації про компанію для рекламної діяльності якої даний буклет призначений.

Що являє собою дизайн буклета?

На початковому етапі створення буклету необхідно чітко сформулювати концепцію даного рекламного видання, а потім вибрати для нього формат, вид паперу і прийняти рішення про доцільність використання спеціальних поліграфічних технологій. Як дизайн, так і інформаційне наповнення буклетів покликані викликати у споживача позитивні емоції і бажання скористатися рекламованою послугою або придбати пропонований товар.

Тому дизайну буклета повинен бути розроблений таким чином, щоб не містити надлишкової, тяжкої для читача інформації. Необхідно пам'ятати, що в дизайні буклетів головне - це оригінальна ідея, що знайшла своє втілення в графіку. Простіше кажучи, дизайн буклету є зашифрованим посланням до споживача.

Спосіб розміщення буклетів під час проведення рекламної компанії

Важливим є і спосіб розміщення буклетів під час проведення рекламної компанії. Фахівці радять приготувати для них спеціальні ящики, які своїм дизайном були б співзвучні дизайну буклетів і залучали б до них увагу.

Правильний дизайн рекламних буклетів здатний найефективніше донести до потенційних споживачів повну і достовірну інформацію про пропоновані компанією-замовником товари або послуги. При розробці дизайну буклетів колірна гамма підбирається з урахуванням всіх психологічних особливостей потенційного споживача.

Як правило, рекламні буклети складаються з кілька сторінок, що робить їх більш представницькими.