Головна : Новини

Атермальна плівка: що це таке?

, 15:54
0 1454
Атермальна плівка

Щоб деталі салону автомобіля не потьмяніли, не потріскалися і не втратили свій привабливий зовнішній вигляд фахівці рекомендують замовити атермальну плівку зі 100 % захистом від ультрафіолету. Певний ажіотаж стосовно такого типу плівкових покриттів пояснюється тим, що вони здатні:

  • захистити водія й пасажирів від негативного впливу сонця та шкідливого випромінювання;
  • зменшити перегрів салону машини в літній сезон;
  • забезпечити комфортність пересування в автомобілі;
  • значно заощадити витрату палива, за рахунок зниження навантаження на систему клімат-контролю.

Атермальну плівку може наноситися як на лобове скло машини, так і на бічне. Варіант повного обклеювання дозволяє домогтися зниження нагріву панелі приладів, як мінімум на 25 0 С, стабілізувати температуру в салоні авто, а також виключити ефект впливу сонячних променів на водія та пасажирів. Далі, ми розглянемо які є різновиди атермальних плівок. Ну а розповість нам про це співробітник інтернет-магазину https://vissbon.com.ua/tonirovochnie-plenki/atermalnaya-plyonka, в якому їх безпосередньо можна придбати.

Які бувають види атермальних плівок?

Сучасний ринок пропонує покупцям вибрати для свого авто саме той вид покриття, який їм найбільше підходить. Залежно від технології виробництва, можна виділити наступні види атермальної плівки:

  1. Металізована. У цій системі є додатковий прошарок з металу, який наноситься на полімерний шар за допомогою напилення. Наносити металізацію можна як на зовнішній шар, так і на один їх внутрішніх. Виріб досить ефективно відбиває сонячне випромінювання, на рівні 50-60 %.
  2. Спатерна. У цих виробах для досягнення необхідного відтінку наносять спеціальне покриття за допомогою іонного обміну. У підсумку воно відрізняється великою зносостійкістю та є одним з дорогих варіантів, тому що відбиває від 85 до 100 % інфрачервоного випромінювання.
  3. Спатерно-металізована. Цей вид тонування є симбіозом перерахованих вище варіантів.

Етапи тонування скла атермальною плівкою:

  • Процес нанесення покриття повинен проводитися в приміщенні, температура якого не повинна бути нижчою 20 0 С. Перш ніж приступити до обклеювання тонувальною плівкою, слід підготувати основу. Перше що потрібно зробити — це ретельно очистити скло, як із зовнішнього так і з внутрішньої сторони. Для цього підійде будь-який засіб, в основі якого знаходиться спирт.
  • Після очищення скла прикладіть плівку зовні скла підкладкою вгору та обріжте зайві шматки. Далі за допомогою фена атермальну плівку повинна пройти процес теплового формування. Дуже важливо не перегріти її, а тим більше скло. Гаряче повітря дуже швидко осушує плівку, тому з внутрішньої сторони її необхідно рясно змочити мильним розчином. Формувати плівку необхідно розтягуючи її від центру до країв. Потім за допомогою ракеля розгладжуємо складки в нижній та верхній частині покриття. У місцях вигину плівку необхідно заново прогрівати феном, доводячи її до стану еластичності та утворення потрібної форми. Дуже важливо не допустити заломів. Будьте обережні!
  • Далі приступаємо до фінального етапу — обклеювання скла з внутрішньої сторони. Для цього в салоні, необхідно зняти все, що може перешкодити, рясно змочити скло мильним розчином і очистити його. Після цього прикріплене із зовнішнього боку скла відформоване плівкове покриття необхідно обрізати з невеликим запасом по краях, використовуючи спеціальний ніж. По закінченню цього процесу необхідно відокремити підкладку від плівки. У міру зняття підкладки клейовий шар рясно змочують мильним розчином, розміщують на склі матеріал, а потім позиціюють його оскільки необхідно, видалити все зайве повітря і вологу з-під матеріалу. Потім плівка обрізається по краю скла і її краї обробляється. Самостійно зробити це буде досить важко, тому вам потрібен помічник.
  • Щоб обклеїти плівкою лобове скло потрібно широко відкрити двері, разом з помічником взяти плівку з різних сторін і акуратно занести її в салон. Далі, центруємо плівку та прикладаємо до скла. Перевірте збіг по всіх кутках! Попередньо змочивши плівку мильним розчином, накочуємо її за допомогою ракеля, виганяючи воду та повітря від центру до країв. У важкодоступних місцях краще використовувати спеціальний інструмент ракель - "бульдозер" (ракель з довгою ручкою). При наявності заломів оберніть ракель звичайною серветкою і не боячись розгладьте покриття, злегка натискаючи на нього.
  • Слід зазначити, що повне висихання відбувається після 3-10 днів. Все буде залежати від впливу зовнішніх умов при експлуатації автомобіля. Протягом цього періоду краще не опускати скла і не мити автомобіль.

Висновки

Як бачите, тонування скла — це трудомісткий і досить складний процес. При неправильному використанні тонувальна плівка може зіпсується. А з урахуванням того, що атермальна плівка — це досить дорогий матеріал, краще відразу звернутися до досвідчених фахівців, які швидко та якісно проведуть обклеювання скла вашого авто.

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 3)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ