Як правильно вибрати коляску для дітей?
Починати вибір візки досвідчені мами радять з рулеткою в руках, адже перші критерієм дитячого « транспорту » є його габарити. Вхідні двері, ліфт, наприкінці розмір багажника в машині - все це може стати непереборною перешкодою на шляху мами, якщо в останній момент з'ясується, що нова « карета » малюка просто не вміщається в дверний отвір або в багажник авто.
Другий критерій - вага. Потрібно враховувати місцепроживання, а також розраховувати фізичні сили мами у випадку, якщо завозити і вивозити коляску з квартири їй доведеться самостійно. Вага дитячого транспорту коливається від 5 кг в сидячих моделях типу « тростину & ??raquo; до 20 кг (а іноді й трохи більше) в повноцінних чотириколісних « позашляховиках & raquo ;. Триколісні коляски зазвичай важатьвід 10 до 15 кг. Щоб без палиць в колесах
Особливості вибору коліс
Як і при покупці машини, вибираючи коляску слід враховувати характеристики його ходової частини, передусім йдеться про колесах. Саме вони є головними деталями і самої зоною ризику, причому у всіх колясках. Колеса можуть бути: подвійніабо одинарні; надувні (гумові) або пластмасові; жорстко зафіксовані або плаваючі; великі чи маленькі. Зрозуміло, що саме колеса впливають на прохідність і маневреність візка. За загальним правилом: чим більше колеса, тим більше шансів у батьків гуляти зі своїм чадом незважаючи на погоду. Особливо якщо ці колеса справжні, тобто резиноші. Такі візки можна вважати повноцінними позашляховиками. Правда, і важать вони майже як « повноцінний джип & raquo ;. Крім того, у багатьох мам існує упередження, мовляв гумові колеса будуть спускати і їх доведеться регулярно накачувати. Однак не варто лякатися завчасно: зазвичай підкачувати їх доводиться не частіше одного разу на рік. КоЛясков з маленькими коліщатками істотно легше, однак в умовах українського « асфальтованого бездоріжжя » взимку доїхати на такому транспорті вдасться не далі ніж до найближчого магазину.
Перевага плаваючих коліс
Перевага плаваючих коліс в тому, що вони вільно повертаються в направлении руху візка, достатньо лише направити його в потрібну сторону. Це дуже зручно, якщо їхати рівною асфальтованою дорогою. Для повороту ж з фіксованими колесами, візок потрібно ставити « на диби » і тільки тоді повертати. Деякі моделі мають одну пару коліс плаваючу, а іншу - фіксовану. Правда, незважаючи на запевненняя виробників у більшої маневреності такий « карети & raquo ;, в управління нею потрібно звикнути і не всім такий « гібрид » припадає до смаку. Так само є обмовка і до візків, в яких передня і задня пара коліс різних розмірів. Виглядає такий візок стильно, однак поза асфальтом зазвичай починає « буксувати & raquo ;. Збрешемоенние візки можуть мати не тільки класичних чотири колеса, але і три. Виробники запевняють, що триколісні моделі більш маневреними і при цьому істотно легше. Крім того, багатьох мам привертає модний вигляд такого « транспорту & raquo ;. Серед інших технічних можливостей візків варто звернути увагу на те, що деякі моделі мают ручні гальма, які дуже себе виправдовують на крутих спусках і підйомах, а також фіксатори плаваючих коліс.