Головна : Новини

Навіщо потрібна лендінгем пейдж

, 15:15
0 1625

Лендінгем пейдж (лендінгем) походить від 2-х англійських слів Landing (приземлятися) і Page (сторінка) — це цільова веб-сторінка, куди приводять ліда (потенційного клієнта) з реклами. Якщо у вас є послуга чи товар, які потрібні всім, тоді створення лендінгем пейдж буде оптимальним варіантом для їх просування в маси. До речі, замовити недорого ви можете на сайті: my-landing.ru.

Цілі лендинга

Сьогодні велика кількість інформації змушує створювати все більш тонкі і точні методики підношення інформації, які потенційно можуть привести покупця, замовника або клієнта на товари або послуги. Основними постулатами даних методик є: максимально компактний донесення інформації у візуальному та текстовому вигляді, використання великих заголовків, простий інфографіки та ілюстрацій. Мета лендинга — зацікавити відвідувача протягом 5-7 сек. і мотивувати його, що він зробив якесь дію. Лендінгем пейдж оптимізується тільки лише під необхідні ключові запити, що дає можливість дуже швидко донести інформацію і максимально точно наводити потенційних клієнтів з пошуковиків.

Лід - що це?

Лидом (lead) називають потенційного покупця, який прийшов з цільової сторінки. У рекламі та продажу "lead" означає прояв інтересу потенційного покупця або наводку на потенційного покупця. Тобто, в кінцевому підсумку lead — це контакти покупця або це можуть бути деякі характеристики, що з'явилися в результаті заповнення форми на лендинге (стать, вік, інтереси і т. д.). В кінцевому підсумку Landing Page є "збирачами" потенційних покупців (лидогенератором). Зібрати ліди - це і є головною метою лендинга.

Джерела трафіку на лендінгем пейдж:

  • банери;
  • тизери;
  • контекстна реклама;
  • форми з полями;
  • рекламні статті;
  • розсильні сервіси.

Які є типи лідів:

  • Цільові. Вони орієнтовані на відповідну дію з боку клієнта (замовлення, покупка);
  • Споживчі. Вони потрібні для збору інформації про потенційного клієнта.

Що відноситься до лидам:

  • реєстрація на сайті рекламодавця;
  • розрахунок замовлення на калькуляторі;
  • оформлення замовлення;
  • заповнення анкети, форми.

Ви запитаєте навіщо ми так детально описуємо ліди. А робимо ми це тому, що заради них і створюють лендінгем. Американці кажуть: "Landing pages lead potential customers". Якщо перевести на російську мову, то вийде наступне: "Цільові сторінки призводять потенційних покупців".

Структура лендінгем пейдж

Фактично, Landing Page - односторінковий сайт. Найчастіше, він взагалі без меню, але характеризується покроковим переглядом і покроковим розумінням відвідувачем суті лендинга. В кінцевому результаті веб-сторінка призводить відвідувача до форми, яку потрібно заповнити. Після того як він це зробить, власник лендинга отримати інформацію про потенційного покупця. Що повинен включати в себе лендінгем:

  1. Лого компанії, слоган послуги або продукту і заголовок, але це не головне;
  2. Невеликий абзац тексту, який описує суть продукту, послуги;
  3. Спонукання до дії (прочитати про продукт або послугу більш докладно), часто воно являє собою велику кнопку, при натисканні на яку веб-сторінка прокручується до більш детального опису продукту або послуги;
  4. Докладний опис продукту або суті послуги. Найчастіше застосовують: невеликі абзаци, проста і велика інфографіка, прості ілюстрації і великі заголовки;
  5. Спонукання до дії (дізнатися вартість продукту або послуги). Це може бути підписка на розсилку про продукт, заповнення форми попереднього замовлення і т. д.;
  6. Міні-анкета або форма, заповнення якої дає власнику лендинга потенційного покупця;
  7. Крім телефону і форми, мінімум іншої контактної інформації.

Перекладено сервісом "Яндекс.Перекладач": translate.yandex.ru.

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ