Як розкрутити медичний сайт?
Серед найбільш популярних тем в глобальній павутині 1-е місце займає медична тематика. У Рунеті користувачі в пошукових рядках Mail.ru Google і Яндекса в місяць вводять приблизно 13.000.000 запитів на тему здоров'я. Пошукове просування сайту клініки або мед. порталу передбачає запеклу боротьбу за місце в ТОП-3 і ТОП-10 ПС. У даній статті ми розглянемо особливості і розповість нам про це Іванов В. К. - співробітник компанії "Алхімія": Alhimiya.com.
Вміст
Пам'ятайте що у контенту, який призначений для мед. веб-сайту, є своя специфіка. Тут можна розміщувати контент поганої якості. В ідеальному варіанті наповнювати даний інтернет-ресурс різною інформацією повинні автори, у яких є мед. освіта і потрібна спеціалізація.
Інформація про клініку
Дуже детальні дані про компанії сильно підвищують довіру можливих пацієнтів. Не варто забувати про надання контактних даних, імен та фотографій лікарів, даних про їх освіту і ліцензії. Опишіть спеціалізацію лікарів, рівень їх кваліфікації, нагороди і дипломи.
Також варто детально описати лікарські препарати та медобладнання, які застосовуються в роботі.
Опублікуйте фотогалерею клініки і палат.
Необхідно надати актуальну інформацію про адресу організації, години прийому, надавані послуги і схемою проїзду.
Цільові запити
Приблизно третина потенційних клієнтів в пошуковому рядку вводять назви спеціальностей лікарів (хірург-проктолог прийом, камені в нирках ціна і ін).
Чверть потенційних клієнтів шукають по фразах, які передбачають якісь дії (зробити гастроскопію, здати аналізи, УЗД нирок...).
І приблизно 45 % потенційних клієнтів в пошуковику вводять: "ознаки захворювань" і "захворювання" (підвищений артеріальний тиск, невралгія, болі в області печінки).
Для мед. центру найбільший інтерес представляє пошукове просування по запитах з 1-ої і 2-ої груп. Люди, яких цікавлять дані запитами, вже готові, у принципі, скористатися послугами лікаря в найближчому майбутньому.
Структура та інтерфейс веб-сайту
Всім мед. послуг необхідно присвятити окрему веб-сторінку. Всі описи повинно бути зрозумілими, виразним і короткими. До самого опису конкретної послуги не завадить додати кілька фраз про переваги лікування у вашій клініці, фотографії лікарів, які ведуть прийом, і коротка розповідь про них, крім того необхідно вказати телефон для запису і ціни.
Ви можете організувати на вашому сайті корпоративний блог і форум.
Інтерфейс медичного веб-сайту повинен бути як можна більш зручним, а представлена на ньому інформація повинна переконати потенційного клієнта у компетенції лікарів клініки.
Просто незамінними інструментами усіх мед. сайтів є:
- сервіс онлайн-консультації з лікарями;
- зручна форма запису на прийом до лікаря;
- відповіді на найбільш поширені питання.
Крім того, ви можете розмістити на своєму веб-сайті: довідники лікарських препаратів і захворювань.
Перекладено сервісом "Яндекс.Перекладач": translate.yandex.ru.