Навіщо потрібні візитки?
У часи СРСР людям втовкмачували що вони повинні бути як всі і не виділятися з натовпу, а ті, хто все ж виділявся вважалися "білими воронами". Всі люди тоді були сірою масою. Зараз же, на превеликий щастя, часи змінилися і людина може проявляти свою індивідуальність, створити свій власний стиль, займатися своєю справою і т. д. На сьогоднішній день, невід'ємним атрибутом будь-якої сучасної ділової людини є візитка. До речі, якщо ви житель столиці і у вас ще немає даного атрибута, то можна замовити в студії поліграфії «Відбиток»: https://otpechatok.com.ua.
Візуально виглядають візитні картки, як довгастий (прямокутний) шматок картону (який може бути заламинирован) або пластику невеликого розміру, але насправді на них нанесена велика смислове навантаження. Даний "прямоугольничек" є носієм інформації, ефективним рекламним засобом і просто незамінним інструментом будь-якого бізнесмена. Нині візитна картка - це важлива ланка іміджу, а її відсутність можна порівняти з відсутністю метелика або ж краватки в чоловічому діловому костюмі.
Щоб ваш потенційний партнер по бізнесу або клієнт відразу ж не викинув дану вами візитку, вона обов'язково повинна мати привабливий зовнішній вигляд, бути виконана на професійному рівні, мати міцну і високоякісну поліграфію, а також дизайн, що відповідає сфері вашої діяльності. Якщо ці вимоги не будуть дотримані - вона 100 % буде викинута.
Для кого "життєво важливим" є виготовлення візиток?
Особисті візитні картки застосовуються з метою неформального спілкування, а також знайомства. Ось в ділових колах вони є однією зі складових бізнес-етикету. Саме тому, цей невеликий аксесуар необхідний починаючим свою власну справу підприємцям, акулам бізнесу, а також співробітникам великих фірм. Якщо ви робите якісь послуги, що-небудь реалізуєте, шукаєте собі нових партнерів або ж просто хочете збільшити власні доходи і особистісно розвиватися, тоді вам точно потрібно виготовити собі візитні картки!
Нині візитки можна побачити у:
- початківців письменників;
- фрілансерів;
- юристів;
- MLM-ків;
- представників традиційного бізнесу;
- наукових керівників;
- журналістів;
- представників шоу-бізнесу;
- лікарів;
- перукарів;
- і навіть дільничних.
Перекладено сервісом "Яндекс.Перекладач": translate.yandex.ru.