Що таке корпоративний сайт і чим він відрізняється від сайту-візитки?
Корпоративний сайт та сайт-візитку часто плутають між собою, хоча це абсолютно різні ресурси, які мають на меті різні цілі. Візитка інформує відвідувача про компанію, дає в стислій формі всі основні відомості про неї: рід діяльності, вид послуг, що надаються, контакти і т. д. Для викладу всієї цієї інформації часто досить 5-6 сторінок. Далі, ми більш детально розглянемо що собою представляє корпоративний сайт, ну а розповість нам про це співробітник компанії attico.dp.ua/uslugi/sozdanie-korporativnogo-sajta, в якій ви безпосередньо можете його створення.
Що таке корпоративний сайт?
Корпоративний проект має більш складну структуру. Він необхідний не тільки для того, щоб розповісти про компанію, але і для того, щоб наочно продемонструвати товари, що продаються, або послуги, що пропонуються. Якщо мова йде про продаж якоїсь продукції, то на подібному майданчику розміщують її каталог. Наприклад, на сайті автосалону розміщується весь асортимент автомобілів, які можна придбати. А організація, що займається виробництвом шаф-купе, розмістить там каталог своєї продукції для наочності.
Метою корпоративного сайту не є продаж як такий. Це не інтернет-магазин. Основне завдання полягає в тому, щоб відвідувач залишив заявку, подзвонив або особисто приїхав в офіс компанії. Продаж буде здійснюватися в процесі подальшої комунікації. Щоб ви краще розуміли, що ж із себе представляє корпоративний сайт, далі поговоримо ще трохи про його відмінності від візитки.
Сайт-візитки та корпоративний сайт - основні відмінності
Сайт-візитка має найпростішу структуру та вимагає менше ресурсів. Його не набивають під зав'язку текстами, на ньому не розміщують все підряд. Завдяки цьому такі проекти коштують на порядок дешевше.
Корпоративні ж ресурси мають більш складну структуру: сторінки другого або третього рівня, фотогалереї, сторінку зі статтями, будь-який додатковий сервіс (наприклад, калькулятор розрахунку вартості). Обов'язково присутній пошук, можливо розміщення відео, а також форма коментарів.
Іноді роблять навіть форум. Він дозволяє сформувати постійну аудиторію та загострити увагу на нагальних питаннях життєдіяльності компанії та її сервісах. Форум - це відмінний інструмент для того, щоб люди могли обмінюватися думками про роботу персоналу, якість надаваних послуг і т. д. В цілому, корпоративні сайти мають від декількох десятків до сотень сторінок.
Є і більш глибокі відмінності, які важливі для SEO-просування. Проекти з великим числом сторінок, з розвиненою структурою набагато легше просунути в пошукових системах. Адже кожна сторінка містить ключові слова. І чим їх більше, тим ширше семантичне ядро можна скласти, що дозволить залучити ширшу аудиторію.
Висновки
Підводячи підсумок, потрібно підкреслити, що сайт-візитка зовсім не гірше корпоративного аналога. Просто для якихось компаній буде досить і простої веб-форми із загальною інформацією про себе. А інша, більша організація, не зможе ефективно просувати свої послуги без складного ресурсу з безліччю функцій, доступних для користувачів. Тому якщо ви володієте великими амбіціями в своєму бізнесі та хочете надати своїй аудиторії максимум інформації про свої послуги, то вам, безумовно, вам слід вибрати саме корпоративний сайт.