Гудвіл Дизайн сервіс: виробництво і монтаж зовнішньої реклами
Зовнішня реклама — є основним видом просування бізнесу. Вона поєднує високу ефективність та відносну дешевизну (в порівнянні з рекламою в ЗМІ та ін.). Сенс виготовлення зовнішньої реклами полягає в розміщенні рекламних матеріалів у відкритих для вільного огляду загальнодоступних місцях, поза приміщеннями.
Зовнішня реклама в Києві
Сфера зовнішньої реклами має досить жорстке законодавче регулювання на місцевому рівні, особливо в столиці. Тому, вибираючи компанію для виробництва зовнішньої реклами, зверніть увагу на її досвід, час роботи на ринку зовнішньої реклами.
Зовнішня реклама в Києві поширена повсюдно і дуже різноманітна. "Гудвіл Дизайн сервіс" допоможе Вам виділитися в цьому морі за допомогою яскравого дизайну, якісного виконання і застосування сучасних технічних засобів (світлові ефекти, обробка матеріалів для додання особливих властивостей і т. д.).
Рекламне агентство повного циклу "Гудвіл Дизайн сервіс" займається комплексним виготовленням зовнішньої реклами "Full construction". Від візитки — до дахової установки!
"Гудвіл Дизайн сервіс" бере на себе всі необхідні дії по установці зовнішньої реклами: від розробки дизайну і проекту та узгодження з міськими інстанціями, до виготовлення на власному виробництві й монтажу за допомогою штатних професіоналів. До переваг компанії варто віднести:
- оперативність;
- якість;
- невисокі ціни.
Замовити зовнішню рекламу ви можете на сайті компанії: https://gudvil.com.ua або за телефонами (044) 205-38-73, (067) 494-10-10.
Види зовнішньої реклами
Інформаційно-вказівні:
- вивіска;
- табличка;
- штендер;
- афіша та інші вироби, які вказують на наявність поблизу «рекламованого» об'єкту.
Представницькі:
- об'ємні літери;
- світлові короби;
- дахові установки.
Загальні або стандартні:
- білборди;
- банери;
- плакати.
Матеріали для зовнішньої реклами
Матеріали для друку:
- Папір. Це самий простий, дешевий та найменш якісний матеріал. Використовується він або в короткострокових акціях (афіші, оголошення), або для розміщення в різних носіях закритого типу (інакше він потребує додаткової обробки — ламінування).
- Плівка. Має кращі характеристики міцності, до того ж особливий зовнішній вигляд (глянець). Для зручності розміщення краще використовувати самоклейку плівку. Вінілова плівка, що відрізняється особливою міцністю, застосовується для оформлення транспортних засобів, як рекламного, так і декоративного характеру.
- Банерна тканина. Вона застосовується для створення великих рекламних полів, різної форми, і встановлюються за допомогою натягування на люверсах чи інших кріпильних елементах. Розміщуються уздовж стін, на каркасах, над проїжджою частиною і т. д.
- Сітка (банерна та будівельна). Служить для створення брандмауерів — особливо великих банерів (100 м — не межа).
- Пластик. Друк на пластику видає практично готові панелі для установки в різні каркаси.
Конструкційні матеріали для зовнішньої реклами:
- Металевий профіль — служить для створення каркасів різних конструкцій (білбордів).
- Металеві труби — так само створюють загальні каркаси (штендери).
- Пластик — для робочих поверхонь.
- Скло — використовується для захисту матеріалів від навколишнього середовища. Витісняється прозорими пластиками, як більш зручним і безпечним матеріалом.
- Скляні або пластикові труби для газового наповнення — застосовуються при виготовленні виробів з неоновим підсвічуванням.
Виробництво зовнішньої реклами
Виготовлення зовнішньої реклами — процес, що вимагає високого професіоналізму та спеціального устаткування. І те й інше є у компанії "Гудвіл Дизайн сервіс", що дозволяє їй гарантувати високу якість продукції. Вартість зовнішньої реклами коливається в найширших межах: від бюджетних афіш до дорогих дахових конструкцій (з об'ємними літерами та неоном). Залежить вартість зовнішньої реклами від ряду факторів:
- типу конструкції,
- способу установки;
- матеріалів і т. д.
Конкретну вартість зовнішньої реклами Ви можете дізнатися на етапі консультацій в компанії "Гудвіл Дизайн сервіс" за телефоном: (067) 494-10-10. Великий досвід, дозволяє фахівцям враховувати всі можливі тонкощі ще на стадії узгодження замовлення, тому підсумкова сума практично не буде відрізнятися від попередньої.