Головна : Новини

У чому полягають переваги рекламної розсилки по офісах?

, 01:25
0 1872

Кожен вид бізнесу потребує просування і річокламі, щоб отримати максимальну кількість клієнтів. Для власника своєї справи вкрай важливо вибрати правильну стратегію рекламної компанії, щоб отримати максимальний рівень продажу товарів і послуг при оптимальних грошових вкладеннях. є адресною розсилкою паперових листів, буклетів, компакт-дисків, брошур з докладною інформацією про рекламируемой компанії.

Чому розсилка проводиться саме по офісах?

Поширення рекламних матеріалів серед співробітників великих компаній, менеджерів і керівного складу має цільову спрямованість. Вважається, що ділові люди більш схильні до придбання певної групи товарів, наприклад, елітних сумок для ноутбуків. Виробник цієї групи товару заздалегідь знає, що відсоток власників ноутбуків серед працівників офісів є значним, тому ймовірність реалізації фірмової сумки є досить високою. Використання директ   мейла   по офісах вважається ефективною рекламною компанією, якщо буде підлогавчений відгук (людина зробить замовлення) від 2-3 відсотків відправлених листів і буклетів.

Від чого залежить ефективність розсилки?

Успіх рекламної компанії залежить від кількох факторів:

- правильний підбір цільової аудиторії - важливо максимально точно проМежа з контингентом, якому буде адресовані рекламні буклети;
- доступна ціна товарів і кур'єрських послуг   - людям приємно усвідомлювати, що замовляючи товар з рекламного листа вони економлять істотну суму коштів, ніж здійснюючи покупку в звичайному магазині;
- максимально барвисте оформлення рекламного листа.

Для періодичних друкованих видань пряма розсилка по офісах є вкрай вигідним вкладенням рекламних засобів - це дозволить співробітникам фірми ознайомитися зі змістом газети, оцінити стиль подачі інформації, якість ілюстрацій. Якщо друковане видання сподобається, то деякі працівники офісу оформлять постійну підпискуу. Розсилка по офісах стане набагато ефективніше простої роздачі примірників видання в людних місцях.

Директ   мейл   по офісах дозволить знайти партнерів по бізнесу, розширити дилерську мережу, просувати бізнес в регіонах. Більш того, цей вид реклами дозволить утримати існуючу клієнтську базу - працівникамофісу буде приємно отримати барвистий сувенір з   брендом   рекламованої компанії (наприклад, настінний календар) до річниці заснування фірми, в якій вони працюють.

Одним з основних завдань адресної розсилки є знайомство потенційних клієнтів з появою нового виду товару та послуги. Правильний поход до оформлення рекламного листа дозволить впливати на підсвідомість людини і схилити його до вчинення замовлення. Рекламне агентство в Києві допоможе Вам з цим! Виберіть директ   мейл   по офісах як спосіб інформування цільової аудиторії про особливості вашого   бренду, продукції, послуг.

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ