Головна : Новини

Збірні тиражі: Дві сторони однієї медалі

, 19:40
0 1736

збірний тиражДрукарні за деякими видами продукції пропонують сенсаційно низькі ціни і дивно стислі терміни виготовлення. У чому пастка, запитає досвідчений в спілкуванні з поліграфістами замовник. І буде абсолютно правий: висока швидкість, низька вартість і відмінна якість друку рідко зустрічаються одночасно.

Давайте розбиратися, що саме дає можливість отримувати все і відразу. Ім'я цього парадоксу - "збірний тираж". Коли на друкований аркуш лягає не одна візитка, а 68 різних, не 1 флаєр розміщується 30 разів на аркуші, а 30 замовників друкують свої флаєри на одному спуску. До речі, в Києві збірний тираж можна замовити в онлайн поліграфії "Прінт Ленд": http://printland.kiev.ua.

Переваги збірних тиражів

Ви запитаєте: "Яка найголовніша перевага такого методу друку?". Відповідаємо: "Це здешевлення для кожного окремо взятого замовника". Адже запуск і приладка друкарської машини коштують однаково дорого незалежно від того, надрукували ви 100 або 1000 друкованих аркушів. Ось і виходить, що вартість одного довгого тиражу (в 1000 аркушів), поділена на 68 осіб, кожному замовнику обходиться в десятки разів дешевше, ніж самостійна оплата свого невеликого замовлення.

Друга, але нітрохи не менш важлива перевага такого способу друку, - це швидкість. Уявіть собі, що при розміщенні тиражу в друкарні, ви повідомляєте менеджеру, що у вас починається виставка, і поліграфія потрібна терміново. На що менеджер вам відповідає: перед вами в черзі 60 замовлень, якщо все піде за планом, за вашу роботу зможуть взятися через 3 дні. Але виставка до того моменту вже закінчиться, і поліграфія буде просто не потрібна. В той час, як збірний тираж, збираючи на одному аркуші багато замовлень, буде готовий вже завтра.
Які особливості та про що потрібно пам'ятати, розміщуючись в збірному тиражі?
Ви купуєте місце на аркуші серед багатьох інших людей. Всім замовникам друкарня гарантує, що друк буде проходити відповідно до норм і стандартів. Здавалося б, відмінно! Але у цієї медалі є й зворотний бік, загальний стандарт не передбачає персональної уваги якогось одного виробу, тільки всім разом, - пакетно. Це означає, що якщо ви хочете друкуватися в чіткій відповідності з колірною пробоб, то збірний тираж не ваш варіант.

І ще одна особливість збірних тиражів: незважаючи на дотримання стандартів якості друку, продукція більше схильна до різнотону як всередині тиражу, так і при періодичному повторі. Якщо ви, наприклад, замовляєте флаєр щомісяця, то можете помітити, що колір кожного разу неідеально повторює попередній. Це пояснюється допусками всередині кожного стандарту. І хоча друкарі строго стежать за дотриманням норм, незначні зміни кольору все ж неминучі.

Висновки

У фіналі хочеться сказати, що збірний тираж може стати чудовим інструментом, що дозволяє скоротити витрати на поліграфію та в стислі терміни надрукувати якісну продукцію. Але, для того щоб прийняти рішення скористатися цією супер-пропозицією, від вас вимагається розуміння її особливостей. Якщо мова йде про роздаткові матеріали по типу флаєра, листівок, візиток, призначених для сотень різних людей, - тоді безперечно варто розміщуватися на збірному тиражі. Якщо ж потрібна поліграфія преміум класу, індивідуальний підхід, і вся увага друкаря має бути зосереджена тільки на вашому замовленні,тоді  збірний тираж, як інструмент, вам не підходить.

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ