Головна : Новини

Відео-продакшн: що це таке?

, 20:42
0 1531
Відео-продакшн

Відео з продуманим сценарієм, хронометражем і графікою захоплюють увагу з перших секунд. У 2-5 хвилин, які користувач витратить на перегляд, можна донести розгорнуту інформацію про послугу або продукт. Цим користуються всі, кому не лінь. В інтернеті зараз є багато неякісно знятих роликів, змонтованих «на коліні». Якщо ви хочете зробити дійсно якісний продукт, то вам потрібно замовити його у професійній студії, наприклад, "Відео Віжн": https://video-vision.net/.

Студія відео-продакшн: основні переваги

Студія відео-продакшн — це агентство, яке займається професійним створенням відео-реклами, фільмів, промо- та телепередач. Вигоди, які ви отримаєте від співпраці з компанією:

  • Повний штат персоналу для зйомок. У студії є постійна команда та співробітники на аутсорс. Вам не доведеться витрачати час на пошуки режисера, продюсера, гримера, оператора, декоратора, освітлювача та акторів.
  • Якісний результат. Можливо, у вас вже є свій задум. Але поки це - «сирий» матеріал. У студії відео-продакшн працюють люди, які можуть внести зміни в вашу ідею, щоб вона «вистрілила». Навіть ролики, стилізовані під любительську зйомку на смартфон, насправді продумані до дрібниць.
  • Виняткові візуальні ефекти. Хочете, щоб у вашому відео була комп'ютерна графіка, яка виглядає реалістично і не поступається за якістю відомим голлівудським блокбастерам? А як вам ідея зняти ролик у форматі 3D? Зі студією відео-продакшн все це реально!
  • Ну а головна перевага звернення до фахівців — це можливість не заглиблюватися в усі тонкощі знімального процесу, просто змалювати ідею, узгодити етапи та отримати готовий результат.

Кому потрібні послуги продакшн агентства?

Клієнти студій відео-продакшн це:

  1. Бізнес. Це можуть бути рекламні ролики, корпоративні фільми, відео для виставок і навчання, презентації, інструкції для клієнтів і співробітників.
  2. Телеканали й телестудії. Для знімання репортажів, серіалів, реаліті-шоу та документальних фільмів.
  3. Рекламні агентства. Для виробництво промо-роликів.
  4. Громадські організації. Для знімання соціальної реклами, опитувань, фільмів, промо благодійних та інших акцій.
  5. Політичні діячі. Для організації передвиборчої кампанії на гідному рівні.
  6. Фото-, топ-моделі, актори та інші представники сфери мистецтва. Для створення портфоліо.
  7. Влогери та публічні персони. Для знімання нових випусків своїх шоу, ведення соц. мереж, знімання зустрічей з фанатами та ін.

Список можна продовжувати й далі. За допомогою студії відео-продакшн можна зняти все: починаючи від вірусного відео, і закінчуючи повноцінним фільмом.

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 2)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ