Головна : Новини

Email-маркетинг: переваги

, 08:41
0 2342
Email-маркетинг

Email-розсилка — один з найефективніших інструментів онлайн-маркетингу. Він дозволяє збільшувати кількість замовлень на сайті з 3 - 5 % до 30-40 %, перетворювати потенційних клієнтів в активних покупців, формувати лояльність до компанії та продавати по одній базі протягом багатьох років. Далі, ми розглянемо основні переваги, які може вам дати email маркетинг.

Переваги email-маркетингу:

  • Низька вартість. Можете вибрати з безлічі розсильних сервісів саме той, який буде повністю задовольняти вашим потребам і ефективно вирішувати завдання при мінімальних витратах. Інколи, ви навіть можете користуватися сервісом безкоштовно, якщо ваша база підписників поки що не перевищує певну кількість людей.
  • Можливість підтримувати базу клієнтів в актуальному стані. Інструменти email-маркетингу дозволяють безпечно «очищати» клієнтську базу від підписників, які втратили інтерес до вашого контенту. А також підтримувати інтерес активних читачів за допомогою правильної email-стратегії.
  • Ефективна взаємодія з аудиторією. Вишиковуйте довірчі відносини, створюйте теплу лояльну аудиторію та підтримуйте тривалу комунікацію з клієнтами, не витрачаючи на це ніяких додаткових ресурсів, крім залучення копірайтера для написання тексту листів для Email-розсилки.
  • Автоматизація. Ви можете налаштувати автоматичну розсилку на багато місяців вперед, зробити це один раз і отримувати прибуток протягом декількох років. Наприклад, ви продаєте прикраси з каменів. Після отримання адреси клієнта ви можете відправляти йому бесіду з розповідями про камені, їх властивості або знамениті прикраси, які були виготовлені з подібних матеріалів. Таку розсилку не треба оновлювати, а кожен новий підписник буде поступово знайомитися з різними товарами, розглядати фотографії, дізнаватися щось цікаве і, швидше за все, згадає про ваш магазин в потрібний момент.
  • Реанімація клієнтської бази. Email-розсилка дозволяє повернути увагу користувачів, навіть якщо вони перестали проявляти активність, а також повертати до покупок тих клієнтів, які вже одного разу купували. База «старіє», хтось втрачає паролі, а хтось — інтерес. Для того щоб вас дійсно читали, створюється спеціальна серія листів. В таких листах зазвичай є кнопка, натиснувши на яку людина залишається в активному сегменті одержувачів, в іншому випадку вона перестає отримувати ваші повідомлення.
  • Збільшення життєвого циклу клієнта. Це один з найважливіших показників, що визначає, як довго клієнт залишається з вами та скільки разів повертається, щоб купувати ваш товар або сервіс. У різних нішах ця цифра сильно відрізняється: десь 1-2 роки, а десь і десятки років. Продуманий email-маркетинг дозволяє збільшувати цей термін, адже ви зберігаєте зв'язок, а не обриває його після покупки.
Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 3)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ