здоровье, артлайф, арт лайф, health, artlife   Мапа сайту art life

+38 (067) 6802411



 Російський  Український  Англійський     
 Артлайф Україна, Київ
артлайф

Просування інтернет-магазину одягу

Лютий 24 2015

Будь-який власник онлайн-ресурсу з продажу речей підтвердить – створення Інтерні-магазину одягу є лише першим кроком на довгому шляху до успіху торгової марки.

Інтернет-магазини можна сміливо назвати самою конкурентної нішею в інтернеті. Це обумовлено тим, що інтернет-магазини зручні як для покупців, які можу вибрати і замовити товар прямо з дому, так і для продавців, якіза рахунок інтернет-магазину можуть істотно скоротити свої витрати на оренді або купівлі приміщення.

Висока конкуренція практично в будь-яких різновидах товарів робить просування інтернет-магазину досить складною і дорогою завданням, яке вимагає до себе дійсно серйозного і професійного підхіда.

Основна відмінність в оптимізації інтернет-магазину від інших сайтів полягає у великій кількості низькочастотних запитів – найменування товарів, моделей і т.д.

Як показує практика, з самого початку немає сенсу просувати сайт інтернет-магазину по високочастотним запитам, можна витратити велику кількість грошей і навіть домогтися високих показників у пошуковій видачі, але ефективних продажів таким чином добитися не вдасться. Рівень продажів підвищує просування по низькочастотних запитах, саме тому на неї і потрібно звернути особливу увагу.

Серед оптимізаторів Існує помилковае думка, що одна сторінка повинна просуватися по одному запиту. У разі високочастотних запитів це дійсно так. Але низькочастотних запитів можна розташовувати кілька на одній сторінці. При правильно підході і вживання запитів вони сприятимуть просуванню один одного.

Незалежно від величинибюджету на просування, всі запити охопити технічно неможливо, та це й ні до чого. Потрібно відразу ж відсіяти запити, у яких найменша частотність, позиції по ним піднімуться самі по собі.

Перший етап розкручування полягає в складанні семантичного ядра. Для того щоб впоратися з цим завданням, можна воспользоваться спеціальними сервісами, такими як Webeffector, Seopult, Rookie, які можуть не тільки визначати частотність запитів, але і прогнозувати можливий трафік, який будується в залежності від місця в пошуковій видачі. Така корисна можливість дозволяє відразу визначити запити, які не принесуть трафіку і відсіяти їх.

Якщо магазин створений для того щоб продавати онлайн в одному конкретному регіоні, то потрібно пам'ятати і геозалежні запитів. Тобто ключові фрази повинні бути складені з урахуванням запитів регіону.

При просуванні магазину, як і будь-якого іншого сучасного ресурсу можна нехтувати розкручуваннямза допомогою соціальних мереж. Зараз кількість користувачів соціальних мереж стрімко збільшується з кожним днем, тому сторінка магазину в соціальній мережі може істотно збільшити рівень продажів.

Для того щоб просувати нові товари, можна скористатися знижковими сервісами, такими як Бігліон, Групон та інші. Зараз такі сервіси набули широкого розповсюдження серед покупців, тому вони можуть істотно збільшити кількість відвідувачів вашого магазину.

Просуваючи інтернет-магазин, не варто забувати про використання партнерських програм. Їх суть полягає в тому, що ви платите партнерам невеликої процент від продажів, а вони отримують можливість і заробляти на цьому гроші. Правильне застосування партнерських програм може стати дуже ефективним методом просування, оскільки для поширення реклами в такому випадку власникові не доводиться докладати ніяких зусиль, а партнери дійсно зацікавлені в тому, щоб товар був прорекламуютьан і проданий.

← Варикозне розширення вен... Пошук роботи за допомогою... 
Переглядів: 259
Автор: admin

Додати коментар
Ваше им'я
Текст
Введіть символи, що на зображенні
Loading

МІЖХРЕБЦЕВА ГРИЖА

ONLINE КОНСУЛЬТАЦІЯ НЕВРОЛОГА

ПРОДУКЦІЯ КОМПАНІЇ АРТЛАЙФ

БАД, ВІТАМІНИ, КОСМЕТИКА

ОНЛАЙН ПЕРЕКЛАДАЧ

worldtranslation.org

ONLINE КОНСУЛЬТАЦИЯ НЕВРОЛОГА

продукція артлайф

World translation

   Цей сайт дасть можливість всім хто хоче отримати консультацію фахівця з багаторічним успішним досвідом подолання таких хвороб:
- Міжхребцева грижа диска;
- ДЦП;
- Псоріаз;
- Цукровий діабет;
- Артроз і т. д.
Шульга Микола Володимирович
   Замовлення продуктів Артлайф на території України: БАД: лецитин, котячий кошоть, кальцій; косметика: Probio, Incaps, Functional cosmetics; вітаміни; каши, супи, киселі, цукерки, чай, кава; засоби особистої гігієни: шампунь, бальзам, гель для гоління, зубна паста.
   Професійний переклад з української на англійську мову  текстів різної тематики: медичної, технічної, науково-технічної, юридичної, економічної, літературної; переклад банківської документації , сертифікатів, пісень, медичних препаратів, пісень, віршів, інструкцій по експлуатації, технічної документації, а також локалізація інтернет-ресурсів.

Артлайф - функціональне харчування, вітаміни, БАД, косметика.

© 2011 Artlife company, Inc. All rights reserved.


Є лише один метод зберегти здоров'я - їсти те, чого не хочеться, пити те, що не любиш, і робити те, що не подобається.

Марк Твен