Головна : Новини

Просування інтернет-магазину одягу

, 14:42
0 791

Будь-який власник онлайн-ресурсу з продажу речей підтвердить – створення Інтерні-магазину одягу є лише першим кроком на довгому шляху до успіху торгової марки.

Інтернет-магазини можна сміливо назвати самою конкурентної нішею в інтернеті. Це обумовлено тим, що інтернет-магазини зручні як для покупців, які можу вибрати і замовити товар прямо з дому, так і для продавців, якіза рахунок інтернет-магазину можуть істотно скоротити свої витрати на оренді або купівлі приміщення.

Висока конкуренція практично в будь-яких різновидах товарів робить просування інтернет-магазину досить складною і дорогою завданням, яке вимагає до себе дійсно серйозного і професійного підхіда.

Основна відмінність в оптимізації інтернет-магазину від інших сайтів полягає у великій кількості низькочастотних запитів – найменування товарів, моделей і т.д.

Як показує практика, з самого початку немає сенсу просувати сайт інтернет-магазину по високочастотним запитам, можна витратити велику кількість грошей і навіть домогтися високих показників у пошуковій видачі, але ефективних продажів таким чином добитися не вдасться. Рівень продажів підвищує просування по низькочастотних запитах, саме тому на неї і потрібно звернути особливу увагу.

Серед оптимізаторів Існує помилковае думка, що одна сторінка повинна просуватися по одному запиту. У разі високочастотних запитів це дійсно так. Але низькочастотних запитів можна розташовувати кілька на одній сторінці. При правильно підході і вживання запитів вони сприятимуть просуванню один одного.

Незалежно від величинибюджету на просування, всі запити охопити технічно неможливо, та це й ні до чого. Потрібно відразу ж відсіяти запити, у яких найменша частотність, позиції по ним піднімуться самі по собі.

Перший етап розкручування полягає в складанні семантичного ядра. Для того щоб впоратися з цим завданням, можна воспользоваться спеціальними сервісами, такими як Webeffector, Seopult, Rookie, які можуть не тільки визначати частотність запитів, але і прогнозувати можливий трафік, який будується в залежності від місця в пошуковій видачі. Така корисна можливість дозволяє відразу визначити запити, які не принесуть трафіку і відсіяти їх.

Якщо магазин створений для того щоб продавати онлайн в одному конкретному регіоні, то потрібно пам'ятати і геозалежні запитів. Тобто ключові фрази повинні бути складені з урахуванням запитів регіону.

При просуванні магазину, як і будь-якого іншого сучасного ресурсу можна нехтувати розкручуваннямза допомогою соціальних мереж. Зараз кількість користувачів соціальних мереж стрімко збільшується з кожним днем, тому сторінка магазину в соціальній мережі може істотно збільшити рівень продажів.

Для того щоб просувати нові товари, можна скористатися знижковими сервісами, такими як Бігліон, Групон та інші. Зараз такі сервіси набули широкого розповсюдження серед покупців, тому вони можуть істотно збільшити кількість відвідувачів вашого магазину.

Просуваючи інтернет-магазин, не варто забувати про використання партнерських програм. Їх суть полягає в тому, що ви платите партнерам невеликої процент від продажів, а вони отримують можливість і заробляти на цьому гроші. Правильне застосування партнерських програм може стати дуже ефективним методом просування, оскільки для поширення реклами в такому випадку власникові не доводиться докладати ніяких зусиль, а партнери дійсно зацікавлені в тому, щоб товар був прорекламуютьан і проданий.

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ