Інтернет-магазин одягу
Досить важко знайти таку людину, яка б хотів повністю бути схожим на іншого. Я зараз не говорю про ті моменти, коли людина надто захоплюється своїм доВмираючи (письменником, спортсменом, музикантом, актором і т.д.) і намагається наслідувати йому в усьому. У даному випадку мова йде про середньостатистичний людині, не впадайте в подібні крайнощі. Так от, для нього однозначно характерне бажання бути унікальним і в першу чергу це стосується стилю, образу, зовнішнього вигляду, оскільки це апріорі найпростішийспосіб відрізнятися від собі подібних і виходить за рамки сірої маси суспільства. Логічно, що такій людині буде необхідний певних розмірів гардероб (це залежить від уподобань, планів і фінансових можливостей), що складається з різних типів одягу. Природно, цей одяг необхідно буде десь купувати. Враховуючи наші реалії, це "десь" якправило є магазинами, бутиками або речовими ринками. Очевидно, що більшість продукції, реалізованої в подібних торгових мережах, проходить свій шлях від виробника до покупця через руки незрозумілого кількості посередників (у простолюдді їх ще кличуть перекупниками), що абсолютно логічно піднімає ціну товару в кілька разів, дозволяючипосередникам заробляти на покупцях нечувані 100-200% доходу. Враховуючи сучасну економічну ситуацію, коли свою лепту вносить ще й девальвація валюти, дозволити собі витрачати на одяг нечувані гроші може виняткове меншість суспільства. Логічним виходом із ситуації стає використання послуг інтернет-магазинів одягу, главного перевагами яких є:
- мінімальна кількість посередників;
- істотно менша ціна товару;
- більш широкий вибір і обсяг інформації по кожному товару;
- наявність акцій;
- широкі можливості у виборі способів оплати і доставки товару.
Як відкрити свій віртуальний бутик?
Будь-який нормальний чоловік, вже задіяний в торгівлі, або має схильності і бажання до цього бізнесу, повинен розуміти, що за подібним форматом взаємин продавця і покупця майбутнє. Адже по суті, якщо враховувати широке поширення інтернету і загальну віртуалізацію фінансових операцій, значмон більш широкі можливості в плані реклами своєї продукції, а також враховуючи вище наведені переваги, стає очевидним, що є найбільш перспективною формою її реалізації. Природно, для того, щоб відкрити свій власний віртуальний бутік доведеться гарненько попрацювати і взяти до уваги досить багато факторів. Связано це в першу чергу зі специфікою і формою майбутнього заходу. Основними етапами на шляху до власного чинному і стабільно розвивається інтернет-магазину одягу є:
- оцінка цільової аудиторії (вік, стать, регіональне і стилістичне перевага);
- пошук надійних постачальників, від яких буде завІсеть різноманітність, якість і стабільність потоку товарів;
- юридичне оформлення бізнесу. Незважаючи на те, що бізнес буде віртуальним, прибуток і товари в ньому будуть реальними, а значить і від дотримання законодавчих норм нікуди не дінешся;
- вибір движка, розробка, оформлення, наповнення і розміщення сайту;
- вибір помещенія для складу товарів і розміщення персоналу, що обслуговує роботу інтернет-магазину;
- вибір варіантів і систем оплати, доставки товару;
- планомірні заходи щодо просування та розвитку бізнесу.
Висновки
Дотримуючись цих рекомендацій, вивчивши їх більш докладно, відкрити свій собственний віртуальний бутік буде не так складно, як здається на перший погляд.