Зміна директора підприємства
Як би підприємство не працювало, воно може зіткнутися з питанням про зміну директора. Причини виникнення такої ситуації можуть бути різні: генеральний директор захотів змінити місце роботи, співробітники не дуже задоволені його роботою, в керівника істотно погіршився стан здоров'я і т. д.
Варто відзначити, що сама процедура зміни керівника компанією або фірми (підприємства) не є важкою. Але не потрібно думати, що поміняти керівника можна за один день, підписавши якісь папери. Даний процес дуже відповідальний, і якщо ви хочете все зробити якомога скоріше, то не зволікайте.
Прискорити процедуру зміни директора можна, звернувшись за юридичною консультацією і вам по поличках викладуть, що і в який термін вам потрібно буде виконати. Затягування процесу заміни керівника може призвести до того, що підприємство припинить на тривалий термін свою поточну діяльність.
Уявіть ситуацію, що попередній директор вже звільнився. Якщо потрібно підписати якийсь документ, та людина не зможе цього зробити. Не зможе не тому, що він поміняв роботу і, наприклад, вирішив ігнорувати своїх колишніх колег, а тому, що він просто не має права підпису.
Так, у нас вже є призначений керівник, але він також не в силах підписати документи. Як бачимо, підприємству на деякий час необхідно призупинити свою діяльність, а все тому, що не внесені зміни до ЄДР, базу даних податкової, відділ управління статистики і т. д. Якби ми звернулися за допомогою до юристів, всі етапи проходили б правильно і швидко.
Вся процедура повинна проходити поетапно. Спочатку ми повинні оформити необхідні документи для реєстрації зміни головного керівника, потім відправити їх до місця, де була реєстрували наша компанія, а також до відділу управління статистики. Далі нам повинна прийти виписка з ЄДР. Також ми не повинні забувати про нотаріальне посвідчення карток із зразками підписів і їх заміну в банку.
Якщо нам необхідно помінять директора, то ми повинні підготувати відповідний протокол учасників минулих зборів, на яких було прийнято рішення про звільнення старого керівника та прийняття в компанію нового. Потім беремо з собою свідоцтво про реєстрацію підприємства, копію ідентифікаційного коду та паспорта нового директора, документ, який підтверджує звільнення старого і прийняття на роботу нового керівника, і прямуємо до районної адміністрації.
Також нам потрібно заповнити карту за формою № 4 у двох примірниках, поставивши печатку компанії на всіх сторінках, крім останньої. Такою дією ми вносимо зміни до ЄДР (Єдиного державного реєстру), які повинні пройти протягом трьох робочих днів.
Процедура «зміна директора» ще незакінчена. Тепер нам потрібно піти в місцевий відділ статистики. Тут відбуватиметься зміна довідки з ЄДРПОУ. З собою потрібно взяти квитанцію, яка підтверджує оплату державного мита, а також стару довідку.
Якщо знадобляться ще які-небудь документи, то не сумуємо, а швиденько робимо те, що від нас вимагається. У будь-який час можна звернутися за допомогою до юристів, які детально розкажуть про те, як повинна відбуватися зміна керівника, щоб потім не виникало ніяких проблем в процесі роботи підприємства.
Вирушаємо у відділ Державної податкової інспекції. Там нам буде потрібно здати стару форму № 4 ОПП і заповнити заяву про отримання нової. Варто відзначити, що процес отримання форми займає деякий час. Не забуваємо знову з'явитися у відділі управління статистики для отримання нової довідки про зміну директора.
Також нам необхідно піти в банк для заміни банківської картки із реквізитами вже нового керівника компанії. Зміна картки вимагає наявність оригіналу Статуту, довідки ЄДРПОУ, виписки з ЄДР, довідки № 4 ООП, протоколу зборів працівників підприємства про звільнення старого та призначення нового директора, повідомлення з Пенсійного фонду, а також оригінал паспорта нового керуючого. Все це має надати новий керівник компанії, адже йому потрібно буде особисто підписатися в присутності нотаріуса.
Щоб процедура зміни директора пройшла успішно, необхідно правильно підготуватися до подачі документів. Допомогти розібратися в цих завданнях може юрист. Звернувшись до нього, ви будете точно знати, в якій послідовності і кому необхідно надавати документацію.