Що ми будемо робити без такого пристрою, як комп'ютер?
Сьогодні вже ніхто з фахівців не сумнівається в тому, що сучасна деятельность в області дизайну нерозривно пов'язана з комп'ютерною технікою. Більш детально про це нам розповість Наумов А. Е. (співробітник з ремонту телефонів, планшетів та ПК). Вся поліграфічна та рекламна продукція створюється або доопрацьовується з допомогою комп'ютера, який по предмету технічного оснащення перетворюється на потужний художній інструмент. З його допомогою вирішуються складні дизайнерські завдання. Дослідження кольору, як константи естетичного сприйняття, в тому числі і в комп'ютерних технологіях, є потребою часу, актуальною науковою проблемою сучасної технічної естетики, яка посилює увагу до мало відомих аспектів сприйняття кольору. Нові соціально-економічські умови, стрімкий розвиток технічного прогресу, впровадження цифрових технологій у виробництво та автоматизація проектних процесів, розвиток дизайну із збереженням традиційної колористики вимагають встановлення відповідностей між теоретичними законами академічного кольорознавства та комп'ютерної галуззю, а також невідкладного совершенствованя викладання графічних дисциплін у системі дизайн-освіти.
Компьтери сьогодні скрізь!
Сучасні комп'ютерні технології цілком « захопили » і таку гуманітарну область, як художня творчість. Сьогодні не потрібно переконувати художників і дизайнерів в необхідності компьютерной грамотності - працювати за комп'ютером набагато цікавіше і простіше: можна подивитися багату кількість варіантів композиційних і колірних поєднань, домогтися оригінальних ефектів, зробити бажану кількість друкованих відбитків. Комп'ютеризація професії дизайнера з одного боку стала полегшенням в плані технічної досконалості, але вона также відкрила шлях до художньої творчості багатьом людям непрофесіоналам. Зараз комп'ютерна графіка, декоративна за призначенням, стає на один рівень з мистецтвом станкової та декоративної та дуже швидко набирає темп. Стирання кордонів - характерна ознака нашого часу. Тому, комп'ютер, як і мольберт з палітрою - тільки інструмент для реалізації пластичної ідеї. А створити цю ідею, яку неможливо замінити одними комп'ютерними ефектами, може тільки художник з великим обсягом знань і умінь. Використовуючи весь багатий арсенал художніх інструментів і ефектів, художник-дизайнер повинен не забувати про особливості взаємодії квітів на площині або в просторової середовищі.
Поява комп'ютерних технологій, з одного боку, є безсумнівним прогресом у всіх гілках дизайну, з іншого - виявилося, що це стало великою проблемою у створенні кольорових зображень різного призначення. Робота сучасних дизайнерів, яким не вистачає знань не лише з теорії кольору і теоріїкомпозиції, а й з естетики та культурології, передбачає крім здатності творчо мислити, ще й володіння складними новітніми технологіями.
Колірна графіка комп'ютерів
Зараз професійна робота з кольором в комп'ютерній графіці вважається « вищим пілотажем & raquo ;, особливо при підготовцікольоровий друкованої продукції. Робота з повнокольоровими зображеннями - складне завдання. Давно зникли виробники і фахівці, які обіцяли « колір, створений одним клацанням & raquo ;. Колір в комп'ютерних технологіях є функцією багатьох змінних. Колір по-різному сприймають люди, по-різному розпізнають сканери, по-різному показують моніторіі, по-різному виводять у світ принтери на різних сортах паперу. Навіть один і той же проект відтворюється різним друкарським устаткуванням по-різному.