Просування інформаційного порталу
Часто інформаційні сайти несправедливо називають новинними «порталами». Це визначення користувачі почали привласнювати всім великим ресурсам, генеруючим в собі великий обсяг інформації. Насправді веб-портал - це ресурс, який надає користувачем функціонал декількох сервісів або генерує інформацію з декількох сайтів. Однак в цьому розділі ми розглянемо просування порталів та інформаційних сайтів, щоб наочно продемонструвати відмінності в алгоритмах їх розкрутки і розповість нам про це Віктор Лотишко - експерт в галузі пошукової оптимізації , автор блогу https://webgrand.com.ua/.
Розкрутка інформаційного порталу
Зважаючи на велику кількість вихідних посилань ресурси цього типу можуть просуватися в пошукових системах не стільки за рахунок якісної внутрішньої оптимізації, скільки за рахунок постійного трафіку і цитування. Таким чином, просування інформаційного порталу в Яндекс і Google зазвичай здійснюється за наступним алгоритмом:
- Аудит і внутрішня оптимізація;
- Нарощування природної маси посилань;
- Складання рекомендацій по розміщуваному контенту.
Важливо: часто для інформаційних порталів виявляється більш ефективним просування по трафіку за рахунок розміщення реклами і використання методів SMO і SMM. Однак не можна нехтувати можливостями пошукового просування - кращим рішенням для швидкої розкрутки є комплексна робота.
Просування інформаційного сайту
У цьому випадку ми маємо справу з багатосторінковим сайтом, який генерує в собі велику кількість інформації і ідеально підходить для просування в пошукових системах Яндекс і Google. Однак алгоритми розкрутки відмінні від методів, застосовуваних до тих же інтернет-магазинах і корпоративних сайтів. Тут важливо врахувати кілька нюансів:
- Чим більше якісних і коректних з точки зору SEO матеріалів - тим краще просувається сайт в пошукових системах;
- Вкрай важливо домогтися відображення актуальних матеріалів сайту в вибірці новин Яндекс і Google;
- Має сенс працювати з соціальними мережами, отримувати більше якісних посилань для досягнення природності маси посилань.
Важливо: працювати над просуванням інформаційного сайту варто з моменту його створення. Чим раніше ви почнете публікувати матеріали відповідно до рекомендацій оптимізатора - тим краще.