Бізнес ідеї від Діми Ковпак
Сучасний світ став набагато більш відкритий, ніж лет двадцять-тридцять тому. Особливо це стосується країн колишнього СРСР, які були фактично ізольовані від зовнішнього світу залізною завісою. Це стосувалося не тільки можливості вільного пересування, а й співпраці між іноземними компаніями (що тут говорити, якщо навіть всередині СРСР такого поняття, як приватне підприємництво нема зуществовало). Сьогодні будь людина вільна вступати в партнерські, підприємницькі відносини з компаніями з різних країн, але особливий інтерес представляє ринок Китаю. По-перше, це, напевно, найбільш великий ринок в світі за кількістю виробників і виробленої продукції. По-друге, тут досить низька оплата праці, що дозволяє зущественно заощадити на підсумковій вартості товару.
Між потенційними споживачами і товарами з Китаю є прірва в 1000-і км. Дана пропасть дає можливість створити новий бізнес. Правда є ряд складнощів: мовний бар'єр, відмінності у валюті та веденні бізнесу і т. Д. Щоб їх подолати потрібно знайти грамотного посередника, готового забезпечити доставку вантажу з Китаю. Але перш ніж починати подібний бізнес потрібно знати деякі особливості. Перше - вибір постачальника. Нужнпро звернути свою увагу на відгуки, рейтинг і сайт постачальника. Потрібно вивчити контактні дані. Якщо ця інформація публікуються відкрито - це відмінний знак. Варто шляхом листування з потенційним партнером провести його попередню оцінку. Далі потрібно вибрати спосіб доставки. Далі потрібно замовити пробну партію. Особливу увагу треба уделити формою і способом оплати. До речі, на сайті: http://www.dimakovpak.com/biznes-idei-i-sekrety-s-kitaem-2014/ ви можете знайти перспективние ідеї для організації бізнесу з Китаєм. Будь-який підприємець, який бажає вийти на цей ринок і побудувати особистий або спільний бізнес, повинен пам'ятати шість простих правил, які допоможуть обійти підводні камні і домогтися бажаного успіху:
- необхідно враховувати, що китайці володіють набагато більш давніми традиціями, ніж ми, а вони в свою чергу досить сильно впливають і на принципи ведення бізнесу;
- спілкування з китайцями найкраще проводити через посередника, який разбірается в тонкощах мови та менталітету;
- пошук потенційних партнерів найкраще проводити на різних виставкових заходах;
- необхідно враховувати регіональні особливості жителів і їх підхід в життя та ведення справ;
- обов'язково необхіднийпро враховувати можливі ризики і додаткові витрати;
- всі справи найкраще вести на місці, так легше контролювати весь процес.