Головна : Новини

Рекламне PR агентство

, 06:56
0 925

У всі часи, в будь-якій країні для розширення бізнес деятельності дуже важливу роль відіграє реклама. Без неї потенційний споживач не дізнається про виробника і цікавить його товар. Вона допомагає розширити клієнтську мережу і вигідно виділитися на тлі конкурентів. Також нерозривно з метою просування бізнесу і створення необхідного іміджу з рекламою пов'язаний і PR (Public Relations або зв'язку з громадськістью). Відмінності між цими двома інструментами маркетингу полягають в тому, що реклама задіє, як би, зовнішні важелі впливу, спираючись на бажання і прагнення споживача, в той час, як PR намагається активізувати внутрішні важелі - думка про товар і виробника в суспільстві. Важливо дуже тонко і гармонійно поєднувати ці два інструменти для того, щоб домогтися бажаного успіху, адже навіть дуже конкурентно вигідний товар губиться в боротьбі за споживача без сприйняття його в суспільстві. Наприклад, Ви просуваєте на ринок новий товар: споживач дуже скептично ставиться до нововведень, тому потрібно зробити кроки, які створять потрібний імідж товару у суспільстві (як, наприклад, будь товар з написом "Зроблено в Німеччині" автоматично вважається високоякісним і надійним). Саме такі підходи до роботи повинно культивувати будь-яке, яка бажає не тільки якісно просувати на ринку своїх клієнтів, але і самим виділятися на рекламному ринку. Для найбільш ефективного процесу роботи по створенню позитивного іміджу як клієнта, так і самого себе (автоматично, як результат відмінної роботи) необхідно намагатися найбільш повно охопити і поєднувати всі види реклами і піару.

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ