Головна : Новини

Що таке анафілактичний шок

, 11:28
0 351

У наш час медицина зробила крок далеко вперед, постійно прогресуючи. Створено безліч лікарських препаратів, які решають багато проблем, а іноді, і рятують людині життя (в короткостроковій або довгостроковій перспективі). Тим не менш, не слід забувати, що будь-яке сильнодіючі ліки - це хімічна речовина, чужорідне організму, а значить може викликати відторгнення або алергію.

Відбувається цей процес тому, що кожен протдельний організм, в силу своїх фізіологічних особливостей, по-різному реагує на ці речовини. Результатом алергічної реакції може стати кропив'янка, набряк Квінке, напади задухи і, що найгірше, анафілактичний. Останній прояв алергії на лікарський препарат є, напевно, найбільш небезпечною його формою, яка розвиваєтьсяпрактично моментально, а за відсутності швидкої та адекватної реакції, може призвести до летального результату (статистично, це відбувається в 10-20% випадків).

Якщо розглядати причини виникнення даного явища, то вплив лікарських препаратів не володіє тут виключною монополією (хоча і становить большинство випадків). Головною причиною розвитку подібної реакції є потрапляння в організм отруйної речовини, найчастіше нейротоксичного дії. Вони можуть міститися, наприклад, в отруйної секреції тварин (змії, бджоли, оси і т. П.) Або продуктах харчування (арахіс, морепродукти, особливо, риба фугу, молоко, яйця і т. Д.). Крім того, підвищенову схильність до утворення анафілактичної реакції мають люди, які страждають іншими формами алергії і захворюваннями типу астми, екземи, ринітів і т.п. У випадку розвитку реакції, необхідно терміново її лікувати, для чого використовують адреналін, глюкокортикоїди та антигістамінні препарати блискавичної дії.

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ