Стоматологія Київ: загальні тенденції розвитку в 2015 році
Ринок стоматологічних послуг – найбільш розвинений сегментринку в медичній сфері. Перші невеликі кабінети з'явилися в Києві ще в часи перебудови – державних коштів на лікування зубів з кожним роком виділялося менше, і так стали виникати приватні центри. У столиці найбільше зосередження приватних стоматкабінетів – до 60% від загальноукраїнського кількості.
Види стоматологогіческіх установ
В даний час є кілька різновидів закладів, які надають стоматологічні послуги в Києві:
- державні лікарні – тут як і раніше зубне лікування безкоштовне, можлива доплата за деякі ліки. Такі поліклініки залишаються єдиним місцем обслуговування пенсіонерів, соціально незахищених верств. Їх частка на ринку не більше 10%;
- корпоративні клініки – центри для лікування зубів великих корпорацій. Однак зараз тотілько деякі підприємства здатні утримувати такі центри, тому їх число в столиці не перевищує десяти;
- стоматологічні центри медичних клінік , які пропонують пацієнтам комплексне лікування, а не тільки зубне. Їх частка на київському ринку теж невелика (не більше 1%), оскільки стоматологи воліють краще працювати на власне ім'я, ніж на ім'я медкомпаніі;
- стоматологічні мережі – досить популярний вид бізнесу в Києві. Вони надають майже половину платних статмологіческіх послуг встолиці. Така їхня популярність пояснюється наявністю безлічі центрів, розкиданих по всьому місту, – пацієнт може вибирати, в якій з них записатися, залежно від свого розташування;
- одиничні стоматкабінет – кабінети, в яких робітає 1-2 лікаря. Вони обслуговують до 75% столичних пацієнтів. Це пояснюється тим, що хворий звикає до певного лікаря і далі намагається обслуговуватися саме в обраного доктора.
: тенденції розвитку в 2015 році
Попит на послуги стоматолога в поточному році збільшиться,незважаючи на кризу, загальне падіння доходів населення – пацієнти раніше вибирають якість послуги. Частка на ринку одиничних кабінетів буде рости, а інших учасників – зменшуватися. Така тенденція пов'язана з недостатністю фінансування на стоматологічне лікування в державних клініках, корпораціях. Стоматологічні мережі, хоча,найімовірніше, і залишаться на київському ринку, однак втратять частину клієнтів за рахунок дорожнечі послуг – в таких центрах рівень цін вище через додаткових витрат на просування бренду, зміст адмінперсоналу, рекламу. Додатковий заробіток клініки зможуть отримати за рахунок стоматологічного туризму – оскільки рівень цінна лікування зубів в Європі, навіть близьких країнах СНД вище, багато іноземців, приїжджаючи до Києва, відвідують стоматологічні кабінети. Туристичний напрямок отримає подальший розвиток за умови припинення військового конфлікту.