Що таке Due Diligence?
0 1610
Належна добросовісність (в оригіналі due diligence), вона ж бізнес-довідка - це проведення комплексної процедури перевірки (аналізу) конкретного об'єкта інвестування з метою отримання об'єктивного уявлення про нього. Ця процедура включає в себе заходи щодо всебічної перевірки комерційної привабливості та законності передбачуваної операції або інвестиційного проекту. До речі, якщо ви москвич і вам потрібна , тоді звертайтеся в діловий центр «ДИНЕКА»: dineka.ru.
Найчастіше, до цієї процедури вдаються при оцінці інвестиційних ризиків або придбання бізнесу. Проведення належної сумлінності дозволяє переконатися в тому, що:
- Купуються вами активи дійсно існують і є власністю саме тієї особи, яка хоче їх продати, а також чи немає на них прав у 3-їх осіб;
- Купується вами фірма має всі необхідні дозволи та ліцензії для ведення конкретного виду бізнесу;
- У купується вами фірми немає порушень, які призводять до адміністративної відповідальності;
- У купується вами фірми вірно вели податковий і бухгалтерський облік, а також чи є у купується вами фірми ризики пред'явлення претензій з боку податкової служби.
Які є різновиди Due Diligence:
- Операційний. Він полягає в аналізі перспективи розвитку та історії фірми, оцінки ефективності персоналу і менеджменту, а також рівня корпоративного управління;
- Юридичний. Він полягає в перевірці установчих документів у плані законності, у перевірці формування КК, у перевірці прийнятих рішень органів управління фірми, в оцінці управлінських повноважень органів фірми, у перевірці володіння акціями інших фірм, в оцінці ризиків оспорювання укладених фірмою угод, у перевірці наявності у фірми дозволів, ліцензій, допусків, а також можливих ризиків їх втрати, в оцінці укладених фірмою угод, договорів, контрактів в плані юридичної «чистоти» та ризиків їх розірвання, в аналізі можливих і наявних судових розглядів і т. д.;
- Податковий. Він полягає в оцінці податкового тягаря, головних податкових ризиків та основних податків, що сплачуються, у виявленні ризиків отримання претензій від податковою інспекцією тощо;
- Маркетинговий. Він полягає в оцінці становища фірми на ринку та ділової репутації, в аналізі вже наявних і потенційних клієнтів, виявлення на ринку несприятливих тенденцій тощо;
- Фінансовий. Він полягає в оцінці і аналізі: структури витрат і доходів фірми, достовірності бухгалтерської та іншої звітності, адекватності системи бухгалтерського обліку, динаміки активів і фінансових показників фірми.
Перекладено сервісом "Яндекс.Перекладач": translate.yandex.ru.
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)