Головна : Новини

Контекстна реклама - двигун вашого інтернет-бізнесу

, 23:34
0 224

Що таке реклама? Відповідь на це питання, мабуть, знає кожен, включаючи маленьких дітей. Дуже часто реклама нас дратує, особливо під час перегляду цікавого фільму. Від реклами вже не можна сховатися навіть у мережі інтернет. І розробники придумують різні програми для блокування появи небажаної реклами. Реклама є скрізь, в соцмережах, на наукових і освітніх сайтах, і т. д. 

Чесно кажучи, найчастіше просто дратує. Контекстна реклама з'являється тільки тоді, коли людина або користувач шукає щось певне. Наприклад, шукаєш меблі для кухні і тут же з'являється реклама де можна купити таку меблі, причому в залежності від вашого місця знаходження. Тобто така реклама спрямована тільки на цільову аудиторію. Та рекламу по продажу меблів ніколи не можна знайти на сайті про купівлю сантехніки.

Контекстна реклама буває двох типів: у пошуковій і медійній мережі. Реклама в пошуковій мережі це показ рекламних оголошень, використовуючи пошуковик Google або Яндекс.

Рекламу на партнерських сайтах відносять до реклами в медійній мережі. Сервіс Google AdSense транслює на цих сайтах рекламу залежно від пошукового запиту, тематики та змісту сайту. Поєднувати ці два типи контекстної реклами не бажано, так як це викликає певні незручності (неможливо проаналізувати ефективність реклами, складно управляти бюджетом та інше). До речі, ви можете подивитися на сайті: seogroup.com.ua.

Контекстна реклама має свої позитивні і негативні сторони.  

До переваг ми можемо віднести:

  • швидкість показу реклами, що позначається на дуже швидкому охопленні цільової аудиторії;
  • можливі різні варіації реклами;
  • гнучкі налаштування, легкість в управлінні витратами.

До недоліків ми відносимо:

  • дослідження ефективності реклами вимагає великих витрат;
  • конкуренти можуть обнуляти ваш баланс, постійно клікаємо рекламу та інше.

Замовити контекстну рекламу можливо в компаніях, що займаються даною послугою, наприклад, SeoGroup. Дана компанія розпочала свій старт в 2015 році і охоплює різні напрямки, одним з таких є створення контекстної реклами. За час роботи зарекомендувала себе як досить стабільна компанія, що працює без санкцій, за розумними цінами і в обумовлені строки.

Для повної впевненості з клієнтом підписують договір, де обумовлені вага можливі нюанси, які можуть виникнути в  процесі роботи. Багато клієнтів, які користувалися послугами компанії SeoGroup, досягли великих успіхів у розвитку власної справи чи бізнесу.

Вартість реклами залежить від таких факторів:

  1. кількості кліків користувачів, але тільки тих, які потім перейшли на ваш сайт;
  2. ціну кліка визначає конкуренція;
  3. від регіону показу контекстної реклами;
  4. якості рекламної компанії.

Перекладено сервісом "Яндекс.Перекладач": translate.yandex.ru.

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ