Головна : Новини

Школа Космотрейд: Як відкрити салон краси і не прогоріти?

, 22:50
0 1982

Салон краси

Салон краси - це дуже привабливий бізнес для тих людей, які хочуть дарувати іншим радість. Сьогодні ми розповімо, как открыть салон красоты в Украине і працювати на складному ринку з мінімальними втратами.

Що необхідно для відкриття салону?

Ринок продажу послуг салонів краси традиційно називають б'юті-ринком. Вибір його сегмента визначає, з якими клієнтами ви хочете працювати. Чим вище їх дохід, тим регулярніше вони будуть відвідувати ваш салон.

Сегменти б'юті-ринку:

  • Еліт - люди з дуже високим доходом, яким потрібно не просто якість, а унікальне відміну і перші місця в потоці трендів. Салони еліт-класу вимагають тривалої розкрутки, великих вкладень і регулярного вивчення ринку. Вам потрібно бігти попереду трендів і постійно дивувати своїх клієнтів;
  • Преміум - люди з високим доходом. Вони менш вимогливі до нових віянь, скоріше, готові бути в їх руслі. Дуже важливо співвідношення якості і ціни, яка його визначає;
  • Медіум (мідл) - люди із середнім доходом. Їх вимоги до сервісу завжди визначає якість;
  • Економ - люди з доходами нижче середнього. Салони краси економ-класу теж мають свою цінність. Якщо ви правильно розрахуєте асортимент і вартість послуг, підберете відповідальний і кваліфікований персонал, то створите регулярний потік задоволених клієнтів.

Після сегментації бізнесу приділіть більше уваги людям всередині вашого ринку.

Аватар та статус клієнта

Аватар - це портрет вашого типового клієнта, складений за даними попереднього дослідження. Аватари припускають опису майбутніх відвідувачів салону, - з розподілом за віковими групами, потребам, бажанням, намірам регулярно вкладати частину доходу в свою зовнішність.

При складанні аватарів задумайтеся про те, який статус ви будете продавати вашим відвідувачам. Подивіться, як працюють конкуренти, на чому будується їх успіх. Можливо, ви дасте клієнтам те, чого ще немає на місцевому б'юті-ринку.

Після маркетингового дослідження складіть концепцію бізнесу. Задайте ідею салону, визначте методи її здійснення. Відобразіть місію бренду в логотипі, дизайні та вимоги до майстерності персоналу.

Бізнес план

Стратегія розвитку салону краси відбивається в бізнес-плані. Він включає в себе дохідну, витратну частину і розрахунки окупності. Для оптимізації витратної частини підготуйте кілька планових розрахунків.

Проектні документи:

  1. Технологічний план - ділить салон на кабінети або робочі зони за видами послуг, переходи і службові приміщення. Заснований на дотриманні санітарних норм, доповнений специфікацією на послуги салону та обладнання, яке буде використовуватися в процесі роботи;
  2. Інженерно-технічний план - програма будівництва або ремонту приміщення, призначеного для салону краси;
  3. Дизайнерський план - розклад і калькуляція оздоблювальних робіт і облаштування інтер'єру.

Всю проектну документацію оформляють на підприємство або підприємця, які будуть контролювати об'єкт. Тому заздалегідь визначте форму власності, під якою ви відкриєте свій салон.

HR-план

Подумайте, кого ви хочете бачити в своїй команді. Для сертифікованих майстрів з досвідом роботи і високою продуктивністю знадобиться солідний фонд заробітної плати. Опишіть способи мотивації співробітників - премії, соцпакет, курси підвищення майстерності і т.п.

HR-план допомагає зрозуміти, як управляти персоналом в салоні краси і що робити для підвищення продуктивності кожного співробітника.

Фінансовий план

Після визначення всіх початкових витрат можна розробляти фінансовий план. Розрахуйте вартість послуг, очікувану виручку і прибуток на найближчий рік. Всі цифри корегуйте з урахуванням очікуваних темпів інфляції. Визначте можливі збитки, способи їх покриття і методи управління бюджетом салону під час кризи.

Швидкість покриття початкових вкладень доходами залежить від того, купуєте ви готовий бізнес або працює, використовуючи своє нуля. Ваш орієнтир - вихід на точку беззбитковості, коли витрати дорівнюють отриманого доходу.

Середній показник окупності для бізнесу з нуля - 3 роки. Після виходу на точку беззбитковості можна говорити про рентабельність вашого підприємства.

Дозвільна документація

Після того, як ви визначите форму власності бізнесу і вид діяльності, приступайте до отримання ліцензії. Її видають, коли всі будівельні роботи закінчені і приміщення готове до перевірки від державних органів. Вам належить відвідати:

  • міську і податкову адміністрацію;
  • комунальні служби;
  • санстанцію;
  • бюро технічної інвентаризації.

Коли всі дозволи отримані, можна починати закупівлю обладнання, витратних матеріалів та організовувати найм персоналу.

Маркетинг салону краси

Точна і швидка інформація про вартість закупівель і обсязі виручки дасть можливість виявляти товари і послуги, які приносять найбільший дохід. Ви визначите відвідуваність салону в різний час доби і дні тижня, дізнаєтеся, хто до вас приходить і які послуги найчастіше замовляють.

На основі цієї інформації ви визначите:

  1. Популярні бренди продукції в послугах - наприклад, косметика або засоби по догляду за волоссям. Клієнти будуть орієнтуватися на якість, пропоноване салоном - тобто купувати фарби, шампуні, креми, фени, які асоціюються з б'юті-ефектом. Регулярно аналізуйте попит і укладайте угоди про постачання з брендами, які відповідають очікуванням клієнтів;
  2. Канали просування салону. Залучайте б'юті-блогерів і постачальників - представників брендів косметики, обладнання, які порекомендують ваш заклад цільової аудиторії;
  3. Оптимальний асортимент послуг - чи варто його розширити або звузити, ніж доповнити кожен вид послуг і як представити їх клієнтам;
  4. Системи заохочення відвідувачів - бонусні або дисконтні карти, мобільні програми лояльності без карт;
  5. Затребувані програми лояльності - 7-я стрижка безкоштовно, роботи молодих майстрів зі знижкою, тестування брендів і нових послуг, акції для лоу-сегмента ринку або пільговиків;
  6. Ефективність програм заохочення - чи приносять бонуси, знижки очікувану популярність і прибуток.
Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ