Головна : Новини

Робота в сервісній зоні магазину «Ельдорадо»: що потрібно знати?

, 14:52
0 804

Ельдорадо

Мережа магазинів побутової техніки «Ельдорадо» є однією з найбільших в Україні.  Саме тому робота в компанії цікавить багатьох українців. Стартових посад, на які практично завжди йде набір, є декілька, а саме:

  1. охоронник;
  2. продавець-консультант;
  3. сервісний фахівець;
  4. касир;
  5. комірник;
  6. вантажник.

Обговорімо основні вакансії та особливості роботи. Більш детальну інформацію ви знайдете на офіційному сайті компанії work.eldorado.ua.

Співбесіда і стажування

Для того, щоб влаштуватись на роботу, у призначений день вам потрібно прийти на співбесіду. Спочатку потрібно буде пройти тестування. Час проходження 30 хвилин, але не менше 10. Результати «А» або «В» дають можливість потрапити на співбесіду.

Зазвичай після проходження тестування дані спочатку передають в службу безпеки. Якщо у вас раніше була судимість, перевірку ви не пройдете. Якщо все буде добре, вас запросять на співбесіду з директором магазину. Там вас запитають що ви знаєте про компанію «Ельдорадо» (не погано було б заздалегідь ознайомитись з цією інформацією в інтернеті), поцікавляться вашим досвідом роботи, запитають про ваші результати та досягнення та що ви хочете отримати від роботи в магазині.

Якщо ви підійдете, то вам запропонують відповідну посаду (наприклад, продавця або сервісного фахівця) та призначать стажування під час якого ви будете спостерігати за роботою співробітників і виконуватиме дрібні доручення.

Робота в сервісній зоні магазину

Роботи на сервісній зоні багато, тому потрібно вміти виконувати багато завдань одночасно. Основні обов'язки:

  • Перевірка та підготовка інтернет-замовлень до видачі.
  • Видача замовлень, які були оплачені онлайн.
  • Видача товарів, оплачених за безготівковим розрахунком.
  • Налаштування ПК та іншої техніки (планшетів, розумних годинників, ноутбуків, телевізорів, навігаторів...).
  • Оформлення доставки та установки техніки.
  • Обмін, повернення, прийом товару в сервісний центр по гарантії.
  • Постобслуговування клієнтів, якщо раптом виникли питання після покупки.
  • Ще треба вміти працювати за касою — приймати оплату та перевіряти бонусні бали на карті.
  • Відправка товару в сервісний центр, відстеження їх статусів.
  • Збір і відправка документів по компенсаційним товарам.
  • Робота з претензіями.
  • Звичайно, потрібно продавати.
  • Проводити тестування для нових кандидатів.
  • Стежити за чистотою кавомашини.

Це основні завдання, і список далеко не повний.

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ